آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

دلایل افت کیفیت سرویس‌های اینترنتی/مردم اگر مشکلاتی در زمینه کیفیت سرویس‌ها دارند، اعلام کنند

وزیر ارتباطات گفت: از مردم تقاضا داریم که اگر مشکلاتی در زمینه کیفیت سرویس‌های اینترنتی دارند، اعلام کنند.

آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولتبه گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اختلال در برخی سرویس‌های اینترنتی اظهار کرد: افت کیفیت سرویس‌ها دو علت دارد که یکی از آن‌ها به کیفیت کلی اینترنت و دیگری به شرایط ایجاد شده بر اثر حکم قضایی صادره برای فیلترینگ برمی‌گردد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه کیفیت سرویس بخشی از حق الناس است که باید رعایت شود و ما این مطالبه به حق مردم را دنبال خواهیم کرد، افزود: امیدواریم ظرف روزهای آینده بتوانیم رضایت را به مشترکان سرویس‌ها برگردانیم.

وی با اشاره به اینکه از مردم تقاضا داریم که اگر مشکلاتی در زمینه کیفیت سرویس ها دارند، اعلام کنند، افزود: برای خبرنگاران و خبرگزاری ها هم تمهیداتی از سوی وزارت ارشاد اندیشیده شده است.

 آذری جهرمی با اشاره به اینکه مردم می توانند از طریق شماره ۱۹۵ نظراتشان را درباره مشکلات اینترنتی ارائه کنند، گفت: ما افت سرعت نداشته‌ایم اما شاهد کاهش کیفیت بودیم که امیدواریم به زودی برطرف شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به در پیش بودن راه پیمایی روز قدس گفت: مردم ایران همواره حامی مردم فلسطین بوده‌اند. مردم فلسطین در شرایط نامناسبی هستند. از یک سو اشغال کشورشان و از سوی دیگر حملاتی که به آنها می شود شرایط را برایشان سخت‌تر می‌کند. حرکتی که به تدبیر امام راحل جهت نام گذاری یک روز بین المللی به نام روز قدس صورت گرفته است از جمله تصمیم‌های مهم در راستای حمایت از این مردم بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
باید سرعت اینتر نت افزایش بیابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
یک هفته است مشکل دارد دیوانه شدیم بعضی سایتها که اساسی و کاری هستند باز نمیشود
آخرین اخبار