پنجشنبه‌ها تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجشنبه‌ها از هفته آینده تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد.

پنجشنبه‌ها تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا به پیشنهاد امیدعلی پاک نژاد مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری تعطیلی پنجشنبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که بنا در خواست استاندار، پنجشنبه‌ها از هفته آینده تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد.

علی محمد احمدی افزود: با توجه به اینکه ۶ فرمانداری استان در مناطق گرم واقع شده در روز‌های خاص که دمای هوا افزایش یابد براساس چارچوب قانون و مصوبه ستاد بحران برای تعطیلی ادارات و تغییر ساعات کاری تصمیم گیری می‌شود.

مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد داد: از مهرماه امسال پنجشنبه در استان تعطیل و ساعات کاری جدید از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۴:۳۰ اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: به استاد قانون کارکنان دولت باید در هفته ۴۴ ساعت در ۶ روز کار کنند که با تعطیلی پنجشنبه و ساعات کار جدید به این قانون خللی وارد نمی‌شود.

امید علی پاک‌نژاد افزود: این موضوع با هدف افزایش بهره وری و راندمان کاری کارمندان، وحدت رویه با دستگاه اجرایی مرکز و صرفه جویی در مصرف برق اجرایی شده است.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.