بازی بسکتبال از جنس واقعیت افزوده +فیلم

بسکتبال NBA را می‌توانید با واقیعت افزوده روی گوشی بازی کنید.

بازی بسکتبال از جنس واقعیت افزوده +فیلمبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واقعیت افزوده این روزها در بسیاری از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسعه دهندگان بازی‌های موبایلی در تلاش هستند تا بازی‌ها را در فضای واقعی برای همه به نمایش بگذارند. بازی بسکتبال هم یکی از بازی‌هایی است که طرفداران زیادی در جهان دارد و طرفداران بازی‌ کامپیوتری بسکتبال محال است که لیگ جذاب بسکتبال آمریکا NBA را از دست بدهند.

واقعیت افزوده می‌تواند جذابیت بازی را برای کسانی که NBA را دوست دارند، چندین برابر کند. طرفداران این بازی می‌توانند هر زمان که خواستند، در کوچه و خیابان، پشت میز کار و یا در خانه خود زمین بسکتبال NBA را به دنیای واقعی بیاورند و آن را بازی کنند.

گفتنی است، توسعه دهندگان اپلیکیشن NBA اعلام کرده‌اند با قابلیت واقعیت افزوده جدیدی که به این اپلیکیشن اضافه کرده‌اند، به تماشاگران بازی‌ها اجازه داده می‌شود تا وارد زمین بازی شوند. گفته می‌شود این اپلیکیشن دری را به روی کاربر خود باز می‌کند که کاربر می‌تواند از طریق این در وارد زمین بازی شود و با چرخش 360 درجه به دور خود فضاهای مختلف استادیوم بازی را ببیند و هر موقع که خواست از آن خارج شود.

نمونه‌ای از این بازی واقعیت مجازی جذاب را ببینید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.