اجرای پروژه‌ها در روستا‌ها اصولی صورت بگیرد

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: بر اجرای اصولی پروژه‌ها در روستا‌ها تاکید داریم.

اجرای پروژه‌ها در روستا‌ها اصولی صورت بگیرد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  حسام منصوری مطلق عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی دهیاران روستاهای شهرستان گناوه اظهار داشت: همه دهیاران الزام به شرکت در کلاس‌های آموزش ضمن خدمت هستند.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: بر اجرای اصولی پروژه های عمرانی در روستاها تاکید داریم و آموزش های ضمن خدمت سطح آگاهی و شناخت دهیاران را در انجام وظایف محوله بالا می برد و نقش اساسی در کیفیت اجرای پروژه های عمرانی دارد.

منصوری بیان داشت: هیچ پروژه عمرانی از این پس در روستاها بدون هماهنگی و مشورت معاونت عمرانی فرمانداری نباید اجرا شود.

وی در ادامه اضافه کرد: در نظر داریم به زودی کمیسیون ماده ۹۹ را در سطح شهرستان فعال کنیم که ضرورت دارد دهیاران گزارش‌های فنی پیرامون پروژه های روستای مربوط به خود را به فرمانداری اعلام نمایند.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه در پایان با تشکر از بنیاد مسکن شهرستان گناوه گفت: حجم مشکلات و پراکندگی آنها در حوزه روستایی فراوان است و اجرای بخش عظیمی از پروژه های عمرانی در روستاها بر دوش بنیاد مسکن است.

در ادامه این جلسه رییس بنیاد مسکن شهرستان گناوه اظهار داشت: مجموعا تعداد ۳۴ بوستان امید وجود دارد که قریب به ۲۰ بوستان تکمیل شده اند و مابقی نیز با رفع مشکلات از جمله انشعاب برق بزودی تکمیل و راه اندازی می شوند.

علی افرند گفت: در سال گذشته مجموع ۵۴۰ هزار متر آسفالت در سطح روستاهای شهرستان انجام شده است و انتظار ما از دهیاران رعایت مسائل فنی و کارشناسی در روند اجرای پروژه ها است.

نشست هم اندیشی دهیاران روستاهای شهرستان گناوه با حضور معاون عمرانی فرماندار، رئیس بنیاد مسکن و بخشداران بخش مرکزی و ریگ در فرمانداری شهرستان گناوه برگزار شد.

در پایان این جلسه دهیاران گزارشی از عملکرد سال گذشته خود را ارائه کردند و سپس به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که عمده آنها کمبود آب فضای سبز بوستان ها، آسفالت معابر، ایجاد پارک محله ای و عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاها بود.

انتهای پیام/م

نظارت ویژه بر پروژه‌های روستایی در شهرستان گناوه صورت می‌گیرد

برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.