مشکلات اقتصادی رفع شود

امام جمعه خورموج با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت تولیدات داخلی گفت: مشکلات اقتصادی رفع شود.

مشکلات اقتصادی رفع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، امام جمعه خورموج صبح سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی اظهار داشت: مشکل اول کشور در حوزه اقتصادی است و در همین راستا چند سال است که رهبر معظم انقلاب تحت عناوین مختلف شعار سال را با موضوع اقتصادی نامگذاری کرده است.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: با توجه به دشمنی دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آن‌ها تنها راه آن حمایت از کالا‌های ایرانی است و تولید کنندگان ایرانی نیز باید با اعتماد سازی نسبت به جلب مردم اقدام کنند.

شعار سال نهادینه شود

عبدالله نادری فرماندار دشتی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که شعار سال را در حوزه اقتصادی نامگذاری می‌کند که این موضوع نشان از اهمیت ایشان به مسائل اقتصادی است.

وی افزود: در حال حاضر ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و در همین راستا همه با احساس تکلیف کنند و به فرموده مقام معظم رهبری دولت و ملت در این عرصه مشارکت داشته باشند.

نادری با تاکید بر اینکه شعار سال باید در شهرستان نهادینه شود، گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی با اقدامات مطلوب در سطح شهرستان بتوانند در نهادینه کردن شعار سال اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که در سطح شهرستان به آن توجه شود استفاده از پیمانکاران بومی در سطح شهرستان جهت اجرای پروژه‌های عمرانی است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.