افتتاح سومین دفتر فروش کشوری صنعت خودرو سازی آذربایجان در خوی

سومین دفترفروش صنعت خودرو آذربایجان تبریز در کشور، درشهرستان خوی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  محمد عابدی فرماندار خوی در مراسم افتتاح  سومین دفتر کشوری صنعت خودرو آذربایجان، در خوی که  با حضور مسئولین  برگزار شد  با بیان اینکه  یکی از مولفه های توسعه هر جامعه مردم آن جامعه می باشد گفت:حمایت از صاحبان سرمایه و تولیدکنندگان یکی از مولفه های اساسی توسعه در هر منطقه است که مردم آن منطقه باید از این تولید کنندگان حمایت کنند .

وی با اشاره به اینکه شهرستان خوی یکی از شهرهای مومن پرور و ولایت پرور می باشدکه در ۸سال دفاع مقدس بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب کرده گفت: باید مسیر پیشرفت و توسعه رادرشهرستان خوی آماده کنیم تا کسانی که در اقتصادکشور دست  دارند ،  برای گردش چرخه تولید و اقتصاد دراین شهرسرمایه گذاری و اقدام کنند.

ناصرنقدی مدیرعامل شرکت خودرو ی ام جی در آئین این مراسم با بیان اینکه اولین دفترفروش این شرکت در تبریز و دومی درتهران وسومی درشهرستان خوی افتتاح شد افزود:صنعت خودرو آذربایجان وقتی شروع به تولید خودروام جی کرداولین الویت کاری خودرا کیفیت قرارداد.

نقدی درادامه با اشاره به اینکه این شرکت در۶ ماه آینده یک خودروی ۵ستاره کیفی اروپا را تولید می کند گفت: ۳۰درصد از قطعات این خودرو در داخل کشور ساخته شده است .

وی در پایان افزود:درصنعت خودرو سازی  آذربایجان حدودا۹۰۰نفرمشغول بکار هستند.

انتهای پیام/ح

افتتاح سومین دفتر فروش صنعت خودرو سازی آذربایجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.