۳۰۰ قطعه ماهی رودخانه‌ای از صیادان متخلف در پلدختر کشف شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر از دستگیری متخلفین صید غیر مجاز ماهی وکشف و ضبط ۳۰۰ قطعه ماهی رودخانه‌ای از آن‌ها خبر داد.

۳۰۰ قطعه ماهی رودخانه‌ای از صیادان متخلف در پلدختر کشف شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امیر محمدی نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین گشت و کنترل در سطح حوزه استحفاظی، در مناطق پا علم و پل زال، به ۳ گروه متخلف که با استفاده از مواد منفجره اقدام به صید ماهی نموده بودند برخورد، که با حضور به موقع نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست متخلفین دستگیر شده و از آن‌ها مقداری مواد منفجره، ۳ رشته تور سالیک و ۳۰۰ قطعه ماهی کشف و ضبط شد.

وی با اعلام اینکه در این خصوص ۱۱ نفرمتخلف به دادگاه معرفی شده اند گفت: پرونده این متخلفین پس از باز جویی مقدماتی و اخذ جرایم زیست محیطی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات صید کشف شده ار آن‌ها بر اساس ماده ۱۴ قانون شکار و صید تا صدور رای قطعی دادگاه به صورت امانی زیر نظر این اداره نگهداری می‌شود.

محمدی نژاد با اشاره به ممنوع بودن صید ماهی در این فصل گفت: یگان حفاظت محیط زیست پلدختر با پایش رودخانه‌های حوزه استحفاظی با هرگونه تخلف زیست محیطی و صید غیر مجاز با قاطعیت برخورد خواهد نمود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر با اشاره به جریمه یک میلیون ریالی هر قطعه ماهی زردک رودخانه ای، از تمامی دوستدارن محیط زیست تقاضا نمود هرگونه تخلف درحوزه محیط زیست را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

انتهای پیام/م

کشف و ضبط ۳۰۰ قطعه ماهی رودخانه‌ای از صیادان متخلف در پلدختر

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.