امام جمعه آبدانان;

لیالی قدر، لیالی ولایت مداری و رقم خوردن سرنوشت انسان ها است

امام جمعه آبدانان گفت: لیالی قدر، سرنوشت زندگی یکساله انسان ها رقم می خورد.

لیالی قدر، لیالی ولایت مداری و رقم خوردن سرنوشت انسان ها استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان;حجت الااسلام حاجیلری امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز با اشاره به لیالی قدر بیان کرد: لیالی قدر، شب ولایت و تعیین سرنوشت انسان هاست که در روایات اسلامی به احياء این شب ها تاکید شده است.

حاجیلری با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: خدمت به محرومان، صبر انقلابی و اسلامی مهم ترین درس های زندگی این امام همام است.

وی در ادامه با بیان اینکه ولایت پذیری، ولایت مداری و برقراری عدالت مهم ترین درس زندگی امام علی (ع) است، اضافه کرد: قیام امام (ره) در ادامه نهضت علوی و حسینی است و 15 خرداد، کلید مقاومت و خمیر مایه انقلاب است.

خطیب جمعه آبدانان با اشاره به ویژگی های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: بی اعتمادی و بی اعتنایی به قدرت های مستکبر، صریح بودن در مواضع انقلابی و اسلامی، عدالت خواهی همراه اخلاق، مدیریت بحران در فتنه های متفاوت از قبل از انقلاب تاکنون، ترویج اسلام ناب محمدی در مقابل انقلاب سکولار از مهم ترین ویژگی های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در مسایل داخلی و بین المللی بوده و می باشد.

حاجیلری اظهار کرد: حمایت رهبری از مسوولان، خدمت محور است نه فرد محور و رهبر انقلاب برای منافع انقلاب اسلامی و مردم با هیچکس تعارف ندارند.

وی  از مردم خواست در مراسمات خود، حرمت ماه رمضان در ملاعام را نگه دارند و از توزیع پذیرایی در مراسمات در این ماه جلوگیری شود همچنین از دفتر مقام معظم رهبری در اطعام روزه داران روستاهای شهرستان قدردانی کرد و انتصاب سرهنگ محمد رحمانی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بدره تبریک گفت.

 

انتهای پیام/با

 

سخنان خطیب جمعه آبدانان در خطبه های نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.