امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد؛

شهرستان شدن بندر امام حق مسلم مردم این شهر است

امام جمعه بندر ماهشهر بر لزوم  شهرستان شدن بندر امام تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه بندر ماهشهر گفت: شهرستان شدن بندر امام حق این شهر است ولی هیچ حق و حقوقی نباید از بندر ماهشهر تضییع شود.

وی با اشاره به قیام 15 خرداد بیان داشت: قیام 15 خرداد آغاز نهضت اسلامی ایران است. مردم در این روز در حمایت از امام و رهبر و مرجع خود قیام کردند و هزاران نفر به خاک و خون کشیده شدند و باید همواره یاد آن را گرامی بداریم و با امام راحل و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین غبیشاوی افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر امام راحل در تاریخ بشر بی‌نظر بود و عمق نفوذ امام برای جهانیان معلوم شد. در همان روز نیز مجلس خبرگان حسب وظیفه قانونی و شرعی خود رهبر را انتخاب کردند و حسن انتخاب هم بود.

وی عنوان داشت: یک انسان وارسته مجاهد عالم مدبر که میلی هم به رهبری نداشتند اما وقتی بر ایشان تکلیف شد در طول 3 دهه به خوبی و با کمال کفایت کشتی انقلاب اسلامی را سکان‌داری کرد و می کنند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر گفت: ایشان در این 3 دهه سیاست‌های کلی نظام را به عنوان اتمام حجت به مسئولان کشور ارائه می‌کنند و در تمام فراز و نشیب‌ها و بحران‌ها و چالش‌ها سایه پر برکت این مرد الهی بر سر ملت و دست توانمند ایشان همراه مردم بوده است.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با دانشجویان، اظهار کرد: معظم‌له با 80 سال سن بیش از 3 ساعت به صحبت‌های دانشجویان گوش فرا دادند و پدرانه پای انتقادات بعضاً تند برخی دانشجویان نشستند. کجای دنیا همچون رهبر دینی و معنوی سراغ دارید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.