جنایت میانمار با هدف کمرنگ شدن اسلام

امام جمعه اندیمشک جنایات میانمار را برای کمرنگ کردن اسلام دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک گفت: آمریکا به دنبال ایجاد خاورمیانه ای با محوریت رژیم صهیونیستی در منطقه است.

  وی افزود:سیاست های کنونی آمریکا و استکبار جهانی قابل قبول نیست و آنها همواره در برابر جنایات ضد انسانی سکوت پیشه می کنند.

حسینی نوری اظهار کرد: پشت تمام جنایت های جهان ، آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد و گروه های تروریستی داعش و تکفیری نیز دست نشانده و تربیت یافته دست آن ها هستند اما با مدد الهی امروز شاهد نابودی گروه های تکفیری و عاملان جنایات گسترده در منطقه هستیم.

امام جمعه اندیمشک در ادامه با محکوم کردن جنایت های ضد انسانی ضد مسلمانان در میانمار اظهار کرد: این جنایات برای کمرنگ کردن اسلام است اما بی شک شکست خورده واقعی این جنایت ها ، عاملان آنها خواهند بود.

وی گفت:بهره گیری از ظرفیت های داخلی کشور و نیروهای انسانی مستعد موجب خودکفایی کشور می شود.

حجت الاسلام حسینی نوری افزود:پیشرفت اقتصادی ما با انتخاب مدیران خوب و کارآمد امکان پذیر است و همه باید برای تحقق شعار امسال با همدلی و عزم راسخ تلاش کنند.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت گفت:عید بزرگ غدیر عید اکمال دین است و ولایت امام علی(ع) نعمت خداوند برای ادامه مسیر نبوت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.