اهواز؛

حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس سیلی به ظالمان جهان

حضور میلیونی در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانه بصیرت و آگاهی عمیق مردم مومن ایران سیلی محکمی به صهیونیست ها است.

 گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس یک عمل صالح محسوب می شود گفت: هرکسی که باعث عصبانیت دشمن شود یک عمل صالح انجام داده است که حضور در راهپیمایی روز قدس در زمره این اعمال صالح به شمار می آید.

 

وی با تجلیل از امام خمینی(ره) که با نامگذاری جمعه آخرماه مبارک رمضان به نام روز قدس، آزادی قبله گاه نخست مسلمانان و ضرورت نابودی صهیونیست ها را به امت اسلامی یادآوری کردند اظهار داشت: با کمک الهی و وحدت مسلمین قدس شریف از چنگال صهیونیست ها آزاد خواهد شد ؛ این سنت الهی است.

 

آیت الله کعبی حمایت غرب از صهیونیست ها، طرح های سازش همچون کمپ دیوید، طرح سازشکارانه فهد، جریان روشنفکری غرب زده در جهان اسلام، اختلاف بین گروه های مبارز فلسطینی و خیانت برخی رهبران عرب و فلسطینی، جنگ بین شیعه و سنی و ظهور گروه های جنایتکار تکفیری و سلفی را از عوامل مهم ادامه حیات ننگین صهیونیست ها عنوان و بیان کرد: با وجود همه تلاش های صورت گرفته در راستای حمایت از اسرائیل، نفرت و انزجار از جنایات صهیونیست ها در جهان موج می زند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از جریان مقاومت و حزب الله که با مقاومت های حیرت انگیز، سبب تحقیر صهیونیست ها و آزادسازی جنوب لبنان شد اذعان داشت: تنها راه نابودی اسرائیل مبارزه و مقاومت است.

 

وی با محکومیت اقدامات گروه تروریستی داعش که از آنان به عنوان 'خوارج زمان' نام برد تصریح کرد: تکفیری ها با بدنام کردن اسلام و برافروختن آتش اختلاف بین امت اسلامی به اسرائیل و صهیونیست ها خدمت کرده اند و آنان را در حاشیه امن قرار داده اند.

 

آیت الله عباس کعبی بیان داشت: آزادی قدس از مسیر نابودی داعش می گذرد و در آینده با بیداری اسلامی ، رژیمی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت.

 

وی از حضور مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس در هوای گرم تجلیل و تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار