امام جمعه موقت اهواز خواستار شد؛

نمایندگان مجلس مسائل استان خوزستان را در نظر بگیرند

امام جمعه موقت اهواز بر رای دادن نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی به دور از جناح بندی های براساس ضوابط و معیارهای قانونی و کارآمدی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب درستی داشته باشند و از نمایندگان خوزستان خواست تا مصالح اولیه استان را به خصوص برای مساله انتقال آب در نظر بگیرند.
وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: ایشان بر 3 نکته شامل پرداختن به حل مشکلات مردم با اولویت مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تعامل گسترده دو طرفه با دنیا و همچنین ظهور با قدرت در مقابل هر نوع سلطه طلبی تاکید نمود.
آیت الله حیدری گفت: امید است دولت این توصیه ها را مد نظر قرار دهد و در 4 سال آینده با موفقیت عمل کند.
خطیب نماز جمعه اهواز اذعان داشت: مساله سلفی گرفتن نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ناپسند و اشتباه برخی از نمایندگان بود که البته نباید بزرگنمایی شود و عزتمندی مردم خدشه دار شود.
وی افزود: نمایندگان باید عذرخواهی کنند و این موضوع نباید در فضاهای مجازی پخش شود.
آیت الله محسن حیدری در خصوص مشکلات کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران که در جمع نمازگزاران حضور یافتند اظهار کرد: از مسئولین استان، بانک ملی و قوه قضائیه خواستار حل مشکل آن ها هستیم و نماینده ولی فقیه در خوزستان و ائمه جمعه پیگیر مشکلات آن ها هستند.
امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: این مساله فقط برای 4 هزار نفر کارگر و کارمند گروه ملی و خانواده های آن ها نیست بلکه مشکل همه استان است.
آیت الله حیدری تصریح کرد: گروه ملی مربوط به کل استان است و متاسفانه بانک ملی انتظارات را برآورده نکرده است و رئیس بانک ملی و وزیر مربوطه باید در مجلس پاسخگو باشند.
جمعی از کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران به دنبال پرداخت نشدن حق و حقوق خود به مدت 4 ماه و شرایط سخت و طاقت فرسای زندگی با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوینی از جمله احیای گروه ملی فولاد اهواز، احیای صنعت خوزستان است در نماز جمعه امروز اهواز در مصلای این شهر حضور یافتند.
آیت الله حیدری 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک را نیز گرامیداشت و اذعان کرد: اگر دولت و مسئولین این صنایع را حمایت کنند مشکل بسیاری از افراد بیکار حل می شود.
خطیب نماز جمعه اهواز گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده مسئولین باید به فکر احیای صنایع کوچک و متوسط باشند که از ارکان اقتصاد مقاومتی است.
وی همچنین بیان داشت: در سفر به عراق در دهه کرامت از مناطق شمال و جنوب عراق دیدن و با مردم شیعه نشین و سنی ملاقات کردم و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفتم.
آیت الله محسن حیدری فاجعه قتل عام شیعیان یکی از روستاهای افغانستان را محکوم کرد و اذعان داشت: متاسفانه سازمان های بین الملل و حقوق بشر سکوت کردند و از وزارت خارجه جمهوری اسلامی می خواهیم با قاطعیت ورود کرده و به داد مظلومیت آن ها برسد.
وی همچنین 26 مرداد سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان را به کشور گرامی داشت و شهادت مظلومانه محسن حججی به دست نیروهای داعش را تسلیت گفت.

انتهای پیام/گ

نمایندگان مجلس موظفند به مسائل خوزستان توجه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.