انقلاب اسلامی به هیچ فرد، دسته و گروهی تعلق ندارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: انقلاب اسلامی به هیچ فرد، دسته و گروهی تعلق ندارد.

انقلاب اسلامی به هیچ فرد، دسته و گروهی تعلق نداردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف امام خمینی (ره) و مردم از انقلاب اسلامی، حیات بخشیدن به اسلام در دنیای امروز بود.

وی با اشاره به اهداف قیام عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: آرمان انقلاب اسلامی نیز بازیابی چهره نورانی و واقعی اسلام است که سال‌ها مستکبرین، طواغیت و دشمنان دین خدا به دنبال مخدوش کردن و زیر سوال بردن کارایی، برنامه و ظرفیت آن برای اداره جامعه بشری و رسیدن به عدل جهانی و کمال دنیا و آخرت بودند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: بنابراین انقلاب اسلامی به هیچ فرد، دسته و گروه و صنفی تعلق ندارد، بلکه متعلق به اسلام است.

نکونام ادامه داد: با گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، باید میزان تحقق این هدف و دستاورد‌های ارزشمند آن در بخش‌های مختلف از جمله مدیریتی و برنامه ریزی، علمی و فناوری، صنعتی، کشاورزی، خدمات و آبادانی جامعه بشری به خوبی بررسی و به رخ جهانیان کشیده شود تا به ظرفیت عظیم اسلام و ارزش‌های اسلامی پی ببرند.

وی از دست اندرکاران و کمیته‌های ۵ گانه این ستاد خواست: به دلیل اهمیت موضوع، با برنامه ریزی و تلاش جدی و حساسیت ویژه، دستاورد‌ها و کارکرد‌های مربوط به عرصه‌های مختلف را رصد و احصا کنند تا ضمن انعکاس مناسب این دستاوردها، در معرفی و نمایش شایسته چهره تابناک اسلام نیز سهیم باشند.

نکونام خاطرنشان کرد: ضمن بیان دستاوردها، بایستی اولویت‌ها، اهداف، موانع، آسیب‌ها و چشم انداز‌های مد نظر بخش‌های گوناگون در استان هم بررسی و مشخص گردد تا مجموعه کاملی از گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی ترسیم شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه انقلاب اسلامی در درون کشور هم مظلوم است و بسیاری از مردم متوجه خدمات و کاردکرد‌های بزرگ آن در چهل سال اخیر نیستند ادامه داد: این موضوع علاوه بر معرفی چهره نورانی و ظرفیت‌های گسترده و همه جانبه اسلام، هم نگاه جهانی را به انقلاب اسلامی روشن می‌کند و هم گرد و غبار مظلومیت در داخل کشور را از چهره انقلاب می‌زداید.

انتهای پیام/ش

آرمان انقلاب اسلامی بازیابی چهره نورانی و واقعی اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار