انقلابی‎گری یعنی تعهد و دغدغه نسبت به انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلابی‎گری به معنای متعهد و پر دغدغه بودن نسبت به انقلاب اسلامی و راه امام (ره) و رهبری است.

انقلابی‎گری به معنای تعهد و دغدغه نسبت به انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در گردهمایی فعالان مردمی و نخبگان فرهنگی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان و اهمیت تلاش برای بهره گیری کامل از روز‌ها و لحظات معنوی باقیمانده این میهمانی پرفیض الهی گفت: آسیب شناسی تحلیل گرانه پیرامون انقلاب اسلامی، هیچ‎گاه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی، دنیا گرایی، اشرافی گری و گرایش‌های مادی، اختلافات و چند قطبی شدن جامعه را از آسیب‌های پیش روی انقلاب اسلامی بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دوقطبی شدن، ایجاد شکاف در جامعه و جبهه انقلاب اسلامی را در پی دارد که دشمن از آن بهره مند می‌شود افزود: مقام معظم رهبری به طور مداوم نسبت به دوقطبی در جامعه تذکر می‌دهند.

نکونام خاطرنشان کرد: نگاه متفاوت به انقلاب اسلامی و محتوای آن، نگاه به بیرون، سپردن کار‌ها به نااهلان و افراد فاقد مسئولیت پذیری و بدون نگاه انقلابی و متعهدانه هم از دیگر آسیب‌های بسیار مهم به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور بایستی با تکیه و اعتماد به مردم و ظرفیت‌های درونی رفع شود گفت: نگاه به بیرون باعث حاکم شدن روحیه سستی، خود باختگی و ناامیدی بر مردم و جبهه انقلاب اسلامی در مقابل سیل دشمنی‌ها و تبلیغات سوء استکباری، و نهایتاً وابستگی به بیگانگان می‌شود.

نکونام با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های موثر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کشور و استان تأکید کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید برای شناسایی و مقابله با این آسیب ها، برنامه ریزی و کار اساسی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عمل صالح امام خمینی (ره) و ارمغان و دستاورد عظیم انقلاب اسلامی، نجات اسلام از دست نااهلانی بود که می‌خواستند با به دست گرفتن محراب و منبر و درست کردن آخوند‌های درباری، جهت دهنده باشند، ادامه داد: انقلابی ماندن از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

نکونام افزود: انقلابی گری به معنای زدن و شکستن و خراب کردن و پرخاشگری نیست، بلکه متعهد و پر دغدغه بودن نسبت به انقلاب اسلامی و راه امام (ره) و رهبری است.

وی اضافه کرد: روح و حقیقت انقلاب اسلامی برای حاکم شدن نگاه توحیدی، ایمانی و اعتقادی بر جامعه بود و ما باید مراقب باشیم این نگاه توحیدی مخدوش و دستخوش مسائل و آسیب‌های گوناگون نشود.

نکونام گفت: تربیت انسان‌ها و جوانان موحد، خدانگر، خداباور و متعهد از اصول حرکت انقلابی و وظایف اصلی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش

ضرورت آسیب‌شناسی تحلیل‌گرانه پیرامون انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار