۵۰واحد مسکونی آماده تحویل به زلزله زدگان کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت:تا پایان هفته جاری ۵۰ واحد دیگر از منازل ساخته شده در کوهبنان تحویل خواهد شد.

۵۰واحد مسکونی آماده تحویل یه زلزله زدگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین سالاری فرماندار کوهبنان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تعهد دولت در تحویل منازل ساخته شده تا پایان تیر ماه اجرایی خواهد شد.
فرماندار کوهبنان افزود:۵۰ واحد مسکونی دیگر از منازل کوهبنان در روستای جور، شهر کوهبنان و کیانشهر آماده تحویل است.

وی گفت:این واحد‌ها قرار بود هفته گذشته با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و استاندار کرمان به بهره برداری برسند و تحویل صاحبانشان شوند که به دلیل تغیرات مدیریتی دراستان به اواخر هفته جاری موکول شد.

سالاری تصریح کرد:طبق تعهد دولت تا پایان تیر ماه امسال باید ۵۰۰ واحد مسکونی تحویل مردم شود که تا کنون ۶۰ واحد آماده، ده واحد آن تحویل شده و ۵۰ واحد دیگر هم تا پایان هفته تحویل می شود.

وی افزود: مابقی منازل هم در وضعیت مطلوب و در مراحل سقف، اسکلت و بعضا بادرصد مطلوب و مقبولی درحال ساخت است که تا پایان تیرماه به بهره برداری خواهند رسید.


سالاری همچنین سرعت ساخت منازل و بازسازی مناطق زلزله زده کوهبنان را نسبت به سایر نقاط کشور از جمله کرمانشاه مطلوب ارزیابی کردو گفت::روند ساخت درکوهبنان از سرعت بالاتری برخوردار است.

فرماندارکوهبنان افزود:برخی شایعات ایجاد شده در برخی از فضا‌های مجازی مبنی بر استفاده از آهن آلات فرسوده و دست دوم توسط پیمانکاران در منازل در حال ساخت را تکذیب کرد و گفت:در برخی از منازل در حال ساخت مصالحی که از نظر استحکام بنا بر اساس نظریه مهندسین ناظر مشکلی نداشته اند با رضایت خود افراد و صاحبان منازل استفاده شده و پس از تایید نهایی مهندسین ناظر مشکلی د.راین موارد وجود ندارد.

وی افزود:منازل ساخته شده در کوهبنان و منازل تحویلی هیچ کدام مشکلی از لحاظ استحکام بنا ندارند.

سالاری اظهارداشت:با حضور حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ومسئولین استانی پایان این هفته ۵۰ واحد دیگر از منازل بازسازی شده در کوهبنان تحویل خواهد شد.
۴۴۰ واحد دیگر از تعهدات دولت از منازل نوع یک و تخریب کامل تا پایان تیرماه بازسازی و تحویل خواهند شد.
انتهای پیام /ح

تحویل 50منزل مسکونی به زلزله زدگان کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار