اهدا خون در شب های قدر در پایگاه انتقال خون جیرفت

رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت گفت:مرکز انتقال خون جیرفت در شبهای قدر آماده پذیرش اهدا کنندگان جهت اهدا خون می باشد.

اهدا خون در شب های قدر در پایگاه انتقال خون جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی بهزادی رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان گفت:به منظور کمک رسانی به بیماران نیازمند با فرارسیدن شب های قدر پایگاه انتقال خون جیرفت آمادگی خود را جهت دریافت خون از اهدا کنندگان اعلام می کند.

وی افزود: پایگاه انتقال خون جیرفت در شب های قدر ،یک شنبه سیزدهم،سه شنبه پانزدهم و پنج شنبه هفدهم خرداد از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۱:۰۰ بامداد آماده خدمت رسانی به روزه داران و اهداکنندگان عزیز می باشد.

علی بهزادی با بیان اینکه در جنوب کرمان ۹۳ درصد از اهدا کنندگان آقا و تنها ۷ درصد بانوان می باشند، تصریح کرد:از کلیه افرادی که شرایط اهدا خون را دارند به ویژه بانوان دعوت می شود با اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

رئیس پایگاه انتقال خون جیرفت گفت: سلامت کامل ،سن ۱۸ تا ۶۰ سال ،وزن بیش از ۵۰ کیلو گرم از شرایط اهدا خون افراد متقاضی اهدا می باشد و افرادی که برای اولین بار جهت اهدا خون مراجعه می کنند فقط نمونه گیری انجام می شود و پس از انجام آزمایشات مربوطه سه ماه بعد وارد چرخه اهدای خون می گردند.

رئیس پایگاه انتقال خون جیرفت اظهار کرد: افرادی هم که در شبهای قدربه هردلیلی موفق به اهدا خون نشدند، می توانند بعد از شب های قدر همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ به مرکز انتقال خون جیرفت مراجعه و خون خود را اهدا کنند.

آدرس پایگاه انتقال خون جیرفت واقع در خیابان شفا بعداز بیمارستان امام خمینی (ره) است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار