انهدام یک باند سرقت مسلحانه در کهنوج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به انهدام یک باند سرقت مسلحانه در جنوب استان کرمان گفت: در این رابطه دو سارق مسلح از اعضای اصلی باند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مجید سیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به انهدام یک باند سرقت مسلحانه در جنوب استان کرمان گفت: طی یکسری کار اطلاعاتی دقیق و منسجم محل اختفای این باند سارقین مسلح شناسایی و با دستور مقام قضائی باند مذکور مورد حمله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از انجام عملیاتی غافلگیرانه، ماموران انتظامی شهرستان کهنوج موقق به انهدام و دستگیری اعضای این باند مسلح شدند گفت: در این عملیات سه قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، دو رشته دستبند، تعدادی اسپری فلفلی و خشاب از متهمان کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه در این رابطه دو سارق مسلح از اعضای اصلی باند دستگیر شدند افزود: طی بازجویی‌های بعمل آمده از سارقین، متهمان به چند مورد سرقت مسلحانه اقرار کرده و پس از صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه حمل مواد مخدر و سرقت مسلحانه مواد مخدر، یک معضل جدی در جنوب استان محسوب می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان و به‌ویژه جنوب استان از لحاظ جغرافیایی در مسیر ترانزیت محموله‌های کلان مواد مخدر است در این راستا دستگاه قضایی مقابله و مبارزه با قاچاقچیان و سارقین مسلح مواد مخدر را در دستور کار فوری قرار داده و با عاملین اینگونه جرائم به‌صورت جدی برخورد قانونی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ی

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در کهنوج

برچسب ها: دادگستری ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.