روند خوب پیشرفت بازسازی مناطق زلزله زده

سرپرست فرمانداری قصر شیرین گفت: قصرشیرین در زمینه بازسازی مناطق آسیب دیده روستایی رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

مراد علی تاتار سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: خوشبختانه کار بازسازی در سطح روستاها روند مطلوبی دارد و اگر مشکل خاصی برای امر بازسازی پیش نیاید پایان تیرماه کار بازسازی در سطح روستاهای قصرشیرین به اتمام خواهد رسید.
وی گفت: در مجموع پنج هزار و 928 واحد مسکونی در این شهرستان در اثر زلزله سال گذشته دچار خسارت شدند که از سوی بنیاد مسکن استان تهران به عنوان معین بازسازی این منطقه ارزیابی شدند که از این تعداد چهار هزار و 429 واحد تعمیری و 960 واحد تخریبی و 539 واحد مسکونی سالم است.
تاتار افزود: از این مجموع 1220 پرونده روستایی ارزیابی شد که از این تعداد 310 واحد تخریبی و 910 واحد هم تعمیری بودند.
وی گفت: از همان ابتدای وقوع زلزله و بعد از کار ارزیابی واحدهای خسارت دیده بلافاصله واحدهایی که تشکیل پرونده شدند به بانک جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند که تا کنون در سطح روستاها علاوه بر واحدهایی که کار فوندانسیون , دیوار چینی , اسکلت و سقف آنها انجام شده است 80 واحد به صورت کامل تکمیل و مردم در آنها ساکن شده اند.
وی افزود: در سطح شهر هم 4300 پرونده ارزیابی شدند که از این تعداد 3420 واحد آن تعمیری و مابقی هم تخریبی بودند.
تاتار گفت: با توجه به مشکلاتی که در سطح شهر برای محله های خارج از بافت شهرو حاشینه نشین وجود داشت مناطق پالی آباد و امیدوار می توانند در اسرع وقت به ستاد باسازی مراجه کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کار بازسازی در سطح روستاها روند مطلوبی دارد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار