مشاور وزیر کار در کرمانشاه:

سرعت روند ساخت و ساز مناطق زلزله زده بسیار پایین است/ اندوه و افسردگی غالب بر زلزله زدگان

مشاور وزیر کار گفت:مشکلات در مناطق زلزله زده گسترده است و متاسفانه سرعت روند ساخت و سازها بسیار پایین است.

سرعت روند ساخت و ساز مناطق زلزله زده بسیار پایین است/ اندوه و افسردگی قالب بر مردم زلزله زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ زهرا کریمی مشاور وزیر کار امروز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به گستردگی مناطق زلزله زده اظهار داشت: در حال حاضر می توان از توان نیروهای سرباز برای پیشبرد کار استفاده کرد چرا که نیروهای مهندس و زبده ای در بین سربازان وجود دارد.

وی از اندوه و افسردگی غالب بر مردم زلزله زده کرمانشاه سخن گفت و اظهار داشت: متاسفانه در بین مردم این مناطق هیچگونه نشاط بازسازی وجود ندارد در بازدیدی که طی روز گذشته از مناطق زلزله زده داشتیم شاهد خمودگی و افسردگی بین برخی از ادارات که هنوز در کانکس به سر می برند نیز بودیم و می توان گفت واقعا وضع بسیار اسفناک است.

وی تصریح کرد: تاخیر در ساخت و سازها بیشتر به دلیل عدم بودجه کافی، نبود نیروی توانمند برای کار و انتخاب پیمانکار ناکارآمد است.

کریمی همچنین یادآور شد: با این روند بازسازی که مشاهده کردیم انتظار خلاف آن وعده هایی است که برای اتمام کار دادند و شاید تا ۲ سال دیگر هم طول بکشد.

عضو هیات علمی دانشگاه مازندران تاکید کرد: اگر بسیج عمومی به روند بازسازی ها کمک نکند بدون شک نگرانی هایی را به وجود خواهد آورد.

وی نرخ بیکاری استان کرمانشاه را بسیار بالا اعلام کرد و اذعان داشت: بسیاری از این بیکاری ها شاید به خاطر فرار سرمایه در دوران جنگ است و باید برای آن تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

 

انتهای پیام/ز

تاخیر در ساخت و سازها بیشتر به دلیل عدم بودجه کافی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار