اعلام برنامه های هفته محیط زیست دراستان:

افتتاح کارخانه بازیافت لاستیک در کهگیلویه وبویراحمد

برنامه های هفته محیط زیست دراستان کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان درتشریح جزئیات این خبر افتتاح کارخانه بازیافت لاستیک در کهگیلویه وبویراحمدگفت:امسال هفته محیط زیست درکشور با شعارغلبه برآلودگی پلاستیک از ۱۵تا۲۲خرداد برگزار می شود، که طی این هفته برنامه های متنوعی درسطح استان پیش بینی شده است.
محسن جعفری نژاد بسطامی افزود:افتتاح کارخانه بازیافت لاستیک از مهمترین برنامه های هفته محیط زیست دراستان است که می تواند نقش بسیار زیادی در جمع آوری لاستیک وآلایندگی های ناشی از آن داشته باشد.
وی همچنین اجرای برنامه های فرهنگ سازی،نشست با جوامع محلی،نشست با تشکل های زیست محیطی ومردم،حضور در تریبون های نمازجمعه باهمکاری نماینده ولی فقیه دراستان،توزیع کیسه های پارچه ای به جای کیسه پلاستیکی در دهدشت، را از دیگر برنامه های مهم این اداره کل درهفته پیش رو عنوان کرد.
جعفری نژادبسطامی خاطرنشان کرد:باتوجه به مبحث مهم مدیریت پسماند که جز اولویت های محیط زیست است وباشعارامسال به عنوان یکی از چالش های محیط زیستی نیزهمخوانی دارد،انتظار می رود مردم ومسئولین همکاری وهمراهی لازم را دراین زمینه داشته باشند.
 انتهای پیام/غ

 اعلام برنامه های هفته محیط زیست

برچسب ها: محیط زیست ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.