ولایت فقیه به عنوان یکی از ارکان رکین انقلاب، نظام اسلامی را استمرار بخشیده است

فرمانده سپاه سنندج گفت: ولایت فقیه  به عنوان یکی از ارکان رکین انقلاب اسلامی با نقش برآب کردن دسیسه‌های روزافزون دشمنان همانند فتنه 88، نظام اسلامی را استمرار بخشیده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسن عسکری فرمانده سپاه سنندج صبح امروز در جلسه شورای ستاد فرماندهی سپاه سنندج، با تسلیت ایام نیمه اول خردادماه، گفت: با بیداری اسلامی در منطقه و موج اسلام‌خواهی، انقلاب‌هایی در کشورهایی مانند تونس، لیبی، مصر و ... شکل گرفت اما به دلیل اینکه رهبری مدبر نداشت، با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: در عرض چند روز مردم مصر برای شکل‌گیری انقلاب حدود ۳۰۰ شهید دادند اما نداشتن رهبری موجب شد این انقلاب منجر به شکست شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و پشتیبانی مردم به ثمر نشست از همان آغاز با هجمه‌های دشمنان مواجه شد اما اگر توانست اینها را تحمل کند و به مسیر خودش ادامه دهد بخش بزرگی از آن مدیون رهبری امام بود.

فرمانده سپاه سنندج یادآوری کرد: بعد از امام راحل نیز، مقام معظم رهبری، ولایت فقیه هم به عنوان یکی از ارکان رکین انقلاب اسلامی با نقش برآب کردن دسیسه‌های روزافزون دشمنان همانند فتنه 88، نظام اسلامی را استمرار بخشیده است.

عسکری اذعان داشت: تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه بوده و در مسیر ایشان باشند هیچ ترفندی نمی‌تواند تاثیری بر انقلاب بگذارد که امام راحل به درستی فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

وی در بخش دیگری به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس توهین به مسلمانان است لذا باید همه با حضور گسترده در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیست‌ها زده و این عمل شنیع آنان را محکوم نمایند.

فرمانده سپاه سنندج تاکید کرد: به یقین مشارکت گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس اعتماد به نفس مسلمانان فلسطین در مقابله با اسرائیل غاصب را بالا می‌برد.

انتهای پیام/ دم

انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس توهین به مسلمانان است

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.