تیم هیات فوتبال قهرمان مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان اردبیل شد

نخستین دوره مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان اردبیل یادواره ی شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم هیات فوتبال استان اردبیل درسالن شهید مبارکی اردبیل به کارخود پایان داد.

صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در مراسم اختتامیه و تجلیل از تیم های برتر فوتسال بانوان در اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان یادواره ی مدافعان حرم برای نخستین بار در استان اردبیل برگزار شد و این مسابقات از روز هفتم خرداد تا یازدهم خرداد ماه بمدت پنج روز ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور 6 تیم در دو گروه سه تیمی برگزار و از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود کردند که از گروه یک مسابقات تیم های هیات فوتبال اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی و آموزش و پرورش حضور داشتند که دو تیم هیات فوتبال و دانشگاه محقق به مرحله بعدی صعود کردند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: از گروه دوم نیز دو تیم آذرخش و شهرداری اردبیل توانستند به مراحل بعدی صعود کنند تیم دیگر این گروه نیز دانشگاه پیام نور نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

نوتاش در مرحله حذفی تیم  هیات فوتبال توانست با برتری مقابل شهرداری پای به فینال مسابقات بگذارد و در دیدار دیگر که بین دو تیم دانشگاه محقق و آذرخش برگزار شد، آذرخشی ها توانستند به برتری دست یافته و به فینال نخستین  دوره مسابقات جام رمضان بانوان برسند.

وی افزود: در دیدار فینال نیز تیم هیات فوتبال توانست با نتیجه 8 بر 3 مقابل آذرخش به پیروزی رسیده و قهرمان این دوره از مسابقات لقب گیرد و در دیدار رده بندی نیز تیم دانشگاه محقق توانستت تیم شهرداری را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرده و بعنوان سومی این مسابقات دست یابد.

انتهای پیام/ح

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان بانوان اردبیل

برچسب ها: فوتسال ، جام رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.