صدور مجوز انجمن طراحان مد و لباس خوزستان

نماینده انجمن طراحان مد و لباس خوزستان از صدور مجوز انجمن طراحان مد و لباس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مدینه نری‌میسا، نماینده انجمن طراحان مد و لباس خوزستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته امسال وزارتخانه مجوز تأسیس انجمن را داد و ان‌شاءالله بتوانیم در هفته‌های آینده عضوگیری کنیم و مجمع عمومی تشکیل بدهیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه طراحی مد ولباس افزود:ما پیشنهاد کردیم در طول سال 2 نمایشگاه در استان برگزار شود؛ یکی جشنواره تابستانه که مردادماه برگزار می‌شود و دیگری جشنواره مد و لباس بهمن است. در این جشنواره‌ها می‌توانیم هنرمندان جدید و هنرمندان صاحب‌نامی که مقام و رتبه کسب کرده‌اند معرفی کنیم.

نری‌میسا عنوان کرد: هنر گروه‌ طراحان در این است که بتوانند تولیدکنندگان را همراه کنند که بتوانیم طراحی لباس مدارس را با 3 استاندارد که شامل نظارت در طراحی، نظارت در پارچه و نظارت در دوخت انجام دهیم و بخش دوم کار انجمن، طراحی لباس بیمارستان است.

نماینده انجمن طراحان مد و لباس خوزستان گفت: باید بتوانیم در خانه هنرمندان جایی برای طراحان لباس داشته باشیم و در انتهای هر ماه بتوانیم الگوهایی را که در دانشگاه کار شده است، به عنوان دوخت ماه ارائه دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: اساساً کار تک و هنری گران است اما اگر وارد تولید شود، ‌ارزان‌تر می‌شود و می‌توانیم با استفاده از فارغ‌التحصیلان دوخت و بکارگیری آن ها قیمت شکسته خواهد شد.

انتهای پیام/م

توسعه طراحی لباس ایرانی اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.