فرسودگی معابر فرعی و اصلی هسته مرکزی آبادان

شهردار آبادان گفت: به دلیل فرسودگی معابر فرعی و اصلی هسته مرکزی شهر به دنبال این هستیم تا با بررسی های کامل اقدامات لازم در این منطقه انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛نحسین حمید پور شهردار آبادان روز گذشته  در حاشیه جلسه هماهنگی پروژه های عمرانی شهر با محوریت مسکن مهر گفت: مقرر شد تا در موضوع پروژه مسکن مهر اقدامات قابل انجام مجدد اولویت بندی شوند؛ ضمن اینکه زیر ساخت های برخی از قسمت ها باید توسط دستگاه های اجرایی به شهرداری اعلام شود تا از دوباره کاری و تخریب دوباره زیرسازی هایی که توسط شهرداری در مناطق شهری انجام شده، جلوگیری شود.

وی افزود: به این منظور مقرر شد تا ظرف این هفته و ابتدای هفته آینده مباحث مربوط به زیر ساخت ها و اطلاعات مورد نیاز به شهرداری اعلام شود تا بتوانیم پروژه ها را با سرعت بیشتری به پیش ببریم.

شهردار آبادان با اشاره به آغاز کار شبکه گذاری فاضلاب در سلیچ غربی و شرقی توسط اداره آبفا گفت: هماهنگی بیشتر برای مبادله اطلاعات مربوطه توسط مجری طرح آبفا خوزستان و مسئولان اداره آبفا نیز در این جلسه انجام شد؛ بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی اداره امور آبفا و اداره گاز پیش بینی می شود تا شهریور یا مهر ماه امسال موضوع ساماندهی معابر در بخش هایی از سلیچ غربی و شرقی آغاز شود .

حمید پور با تاکید بر فرسودگی معابر اصلی و فرعی هسته مرکزی آبادان افزود: در بررسی های انجام شده موضوع فرسودگی شبکه آب و نیاز به تعویض کامل آن از سوی اداره آبفا اعلام شد اما چون برای انجام این کار هیچ منبع اعتباری تعیین نشده لذا در حال رایزنی با سازمان های بالا دستی برای تامین اعتبار و آغاز کار هستیم.

وی همچنین موضوع فاضلاب را یادآور شد و گفت: برخی از خیابان های اصلی شهر هنوز در بحث فاضلاب مشکل دارند و قرار است تا آبفا سیستم فاضلاب مناطقی همچون امیری، دژبان، دبستان و شهرداری را تغییر دهد.

شهردار آبادان افزود: تفاهمنامه ای را با منطقه آزاد اروند پیگیری کردیم که به نتیجه رسیده که امید واریم پس از تعیین تکلیف وضعیت فاضلاب ظرف یک ماه آینده و براساس تفاهمنامه مذکور کار در هسته مرکزی نیز پیگیری و به مرحله اجرا درآید.

حمید پور همچنین با اشاره به پروژه های در دست اجرا همچون بهسازی و ساماندهی مناطق امیرآباد، فازهای ۴ و ۲ و ذوالفقاری (ایستگاه ۱ تا ۵ سی متری) گفت: برای ادامه کار و هماهنگی و همکاری های بیشتر در لایه های کارشناسی نیاز به هماهنگی بیشتر با دستگاه های خدمات رسان داشتیم که البته این گونه جلسات به طور ماهانه برگزار می شود.

وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شد مقرر شد تا هر یک از دستگاه های خدمات رسان، نمایندگان مجری و کارشناسان خود در حوزه های مختلف را ظرف یک هفته تا ۱۰ روز به مجریان پروژه های مختلف معرفی کنند تا کمترین آسیب و تخریب ها در زیر ساخت ها انجام شود.

انتهای پیام/ د

فرسودگی معابر شهر

برچسب ها: شهرداری ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.