امام راحل احیاکننده اسلام، دین و مذهب

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: امام خمینی (ره) احیاکننده اسلام، دین، مذهب و تشیع بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‎الاسلام سعید مهدوی امین مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان  اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب که احیاکننده دین، اسلام و مذهب بود، با رشد و تربیت در مکتب امام علی (ع) سیره و سنت آن حضرت را احیاء کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلام و دینی که خداوند متعال فرستاده حق و پا برجا است، عنوان کرد: امام راحل حق است که امروز راه، انقلاب و نظام او پس از گذشت ۴۰ سال در اوج اقتدار و تابندگی قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری حق است، همانگونه که کلام، رفتار و منش ایشان برای ما راهگشا است.

سعیدی امین در ادامه به برخی از شاخصه‎های حق و تشخیص آن با باطل اشاره و بیان کرد: یکی از این شاخصه‎ها علم است و بر این اساس اسلام حق است، چرا که به علم، آگاهی و بصیرت دعوت می‎کند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) حق است، چرا که فقیه، فیلسوف، عارف و سیاستمداری است که پیش از پیروزی انقلاب در مقام علم، درس و بحث شاگردانی همچون مقام معظم رهبری را تربیت کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان رهبر فرزانه انقلاب را مصداق حق برشمرد و افزود: هر کجا که مقام معظم رهبری ورود می‎کند، علم، آگاهی، معرفت و بصیرت حرف اول و آخر را می‎زند.

سعیدی امین از عدالت به عنوان یکی دیگر از شاخصه‎های حق یاد و با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت رعایت عدالت اجتماعی تاکید کرد: عده‎ای با یک سری اطلاعات در حوزه اقتصادی یک شبه میلیاردر می‎شوند و عده‎ای یک شبه به قعر زمین فرو می‎روند، حال آنکه باید فضا و بستر در اختیار همگان باشد و هر کس به اندازه توان خود استفاده کند.

وی تصریح کرد: مادامی که به دنبال عدالت باشیم، چه در درون کشور و چه در فضای بین‎المللی پیروز میدانیم، البته باید بر حق و عدل پایداری و صبوری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: اینکه بنای نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه صداقت گذاشته شده بزرگترین افتخار نظام ما است.

سعیدی امین با اشاره به فتنه جدید آمریکا و ایادی آن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: راه عبور از این مشکل وحدت و یکپارچگی حول محور ولایت و مقام معظم رهبری است، بنابراین همه نیرو‌های انقلاب با هر سلیقه‎ای باید این وحدت را حفظ کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد و قاچاق کالا خاطر نشان کرد: اعتماد به توان، علم، تخصص و سرمایه‎های داخلی و پرهیز از تنبلی و چشم به دست دیگران دوختن بستر را برای تحقق این مهم فراهم می‎کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد: امروز نیز مردم و مسئولان باید دست به دست هم داده و راهبرد مقام معظم رهبری را اجرا کرده و به پیش ببرند که یقینا در این صورت از فتنه جدید نیز عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

امام راحل احیاکننده اسلام، دین و مذهب بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.