دشمنان دلسوز ما نیستند

امام‌جمعه کوهدشت گفت: تجربه مذاکرات این بود که بایستی به خودمان تکیه کنیم، زیرا دشمن دلسوز ما نیستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت عصر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: کسی که از مسیر فطرت الهی که همان تقوا است، جدا شود غرق در شهوات و سرگردانی دنیا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همراه بودن با قرآن بسیار حائز اهمیت است، زیرا کتابی است که اگر بر کوه نازل شود، کوه از خوف خداوند متعال متلاشی می‌شود.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم انس گرفتن با قرآن در شب‌های قدر، افزود: قرآن کتاب هدایت و جوابِ سؤال‌های ما است و برخی متأسفانه هر چند سواد بالایی دارند، ولی با روخوانی قرآن آشنایی ندارند و دلیلش عدم انس کافی با قرآن است.

طهماسبی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: روزی که امام (ره) وارد ایران شد، روز مجد ایران و وفاداری و استقبال باشکوه از وی نشان‌دهنده یکپارچگی ملت بود.

وی ادامه داد: روح‌الله رفت، اما روح‌الامین آمد که خطیبی توانا، سیاستمدار و کارکشته است.

امام جمعه کوهدشت فاصله گرفتن از خط ولایت و برنامه‌های حضرت امام (ره) را مضر برشمرد و عنوان کرد: در طول ۲۹ سال مقام معظم رهبری برنامه‌ها را به خوبی و با درایت به پیش برده است و تجربه مذاکرات نیز نشان داد که بایستی به خودمان تکیه کنیم، زیرا دشمنان دلسوز ما نیستند.

طهماسبی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه لشکر جوانان مؤمن و انقلابی باید وارد میدان مطالبه دائم آرمان‌ها شود، اشاره‌ای به مسائل منطقه داشت و تاکید کرد: در عملیات اخیری که نیرو‌های مقاومت و فلسطینی‌ها انجام دادند، رژیم خون‌خوار صهیونیستی غافل‌گیر شده و ضرب شصتی آن‌چنانی خوردند.

وی خطاب به مردم و مسئولان گفت: مردم در مصرف آب را صرفه‌جویی کنند و مسوولان نیز چاه‌های غیرمجازی که حفر شده و به آب شرب ضرر می‌رساند را مسدود نمایند.

انتهای پیام/م

تجربه مذاکرات نشان داد که دشمنان دلسوز ما نیستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.