گفتارمدبرانه رهبر معظم انقلاب در عهدشکنی آمریکا ثابت شد

خروج آمریکا از برجام باردیگر منطق حکیمانه و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب را به همه دنیا اثبات کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت: خروج آمریکا از برجام دستاوردی دیگربرای جمهوری اسلامی وموجب پیشرفت، خودا تکایی و اعتماد به نفس بیشتر ملت ایران خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی درخطبه‌های نمازجمعه خرم آباد با اعلام اینکه خروج آمریکا از برجام بار دیگر منطق حکیمانه و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب را به همه دنیا اثابت کرد گفت: تکیه بر سیاست‌های اقتصادی مورد تا کید مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و کالای ایرانی تنها راه نجات ملت ایران است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام از همان ابتدا قابل پیش بینی بود افزود: برجام برای ما منفعتی نداشته است که الان، ازان آحساس ضرر کنیم چرا که آمریکا در این مدت نه تنها تحریم‌ها را لغو نکرد بلکه بر میزان آن‌ها هم اضافه کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه را عامل ناراحتی و خروج آن‌ها از برجام دانست و افزود: مردم ایران امروز پاسخ سخنان وقیحانه رئیس جمهورآمریکا را خواهند داد.

دهه آخر ماه شعبان وضرورت آمادگی برای بهره گیری از برکات ماه رمضان ماه ضیافت الهی از دیگر محور‌های سخنرانی امام جمعه خرم آباد بود.

انتهای پیام/م

اثبات گفتارمدبرانه رهبر معظم انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.