ایران امن‌ترین کشور منطقه

امام جمعه بروجرد گفت: ایران اسلامی به برکت مجاهدت و ایثارسربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر نیرو‌های نظامی و انتظامی امن‌ترین کشور منطقه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان (عج) افزود: امنیت بستر و زمینه انواع فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را فراهم می‌کند.

وی اظهارکرد: پیشرفت همه جانبه در گرو برقراری امنیت پایدار است که امروز با همت سربازارن گمنام امام زمان (عج) و دیگر نیرو‌های امنیتی و انتظامی امنیت کامل درایران وجود دارد.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نقش وزارت اطلاعات در تامین امنیت کشور بسیار برجسته و ممتاز است، بیان کرد: اشراف اطلاعاتی نیرو‌های وزارت اطلاعات در داخل و خارج مرز‌ها در بین سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی جهان منحصر به فرد است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه وزارت اطلاعات توطئه‌های دشمنان را افشا می‌کند، اضافه کرد: وزارت اطلاعات تابع سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این وزارتخانه به هیج کدام از جریانات سیاسی، گروهی و حزبی کشور وابستگی ندارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانان ایران اسلامی شایسته بهترین امکانات هستند و مسئولان دولت باید مشکلات اشتغال و ازدواج این قشر از جامعه را برطرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: ایران اسلامی کشوری جوان است، ولی این جوانی ماندگار نخواهد بود.

وی اظهارکرد: نگاه مسئولان به مشکلات جوانان باید آینده محور باشد و از ظرفیت وپتانسیل‌های این قشر آینده ساز ایران اسلامی استفاده کرد.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: تجربه دوران دفاع مقدس ثابت کرد که اگر به نیرو و قدرت جوانان ایران اسلامی اطمینان کنیم موفق و پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به ۱۱ اردیبهشت ماه و روز جهانی کار و کارگر اضافه کرد: کار و کارگر در دین اسلام بسیار اهمیت دارد تا جایی که پیامبر (ص) به دستان پینه بسته کارگر بوسه می‌زند.

وی ادامه داد: اسلام کارگران را که درسنگر‌های تولیدی شبانه روزی تلاش می‌کنند مجاهد فی السبیل الله می‌داند.

امام جمعه بروجرد گفت: امروز به خاطر تعطیلی کارخانجات بسیاری از جوانان بیکار شده اند که باید اقدامی جهادی برای راه اندازی این واحد‌ها به کار گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: تحقق اقتصادی مقاومتی در گرو مصرف کالای ایرانی و حمایت از کارگر ایرانی است.

وی با اشاره به ۹ اردیبهشت و روز شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: در برخی از شهر‌های کشور مانند بروجرد مشکلاتی ناشی از اختلاف نظر اعضای شورای شهر و روستا به وجود آمده که این مهم در خدمت رسانی به شهروندان اختلال ایجاد می‌کند.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: همه اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا باید تلاش کنند تا مشکلات شهری را با همدلی و همکاری حل و فصل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه کشف حجاب یک جرم است، گفت: نباید نیروی انتظامی را به خاطر برخورد با کشف حجاب تعدادی دختر و زن فریب خورده تضعیف کنیم.

وی افزود: وظیفه نیروی انتظامی مبارزه با جرم و جنایت است و در این راه نیز باید قاطعانه برخورد کند.

خطیب نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: مردم باید از نیروی انتظامی حمایت کنند تا بتواند با اقتدار با جرم و جنایت در کشور مبارزه کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تاکید کرد: موضوع کشف حجاب در کشور یک توطئه بزرگ و سناریوی از پیش نوشته شده دشمنان برای ایران اسلامی است.

انتهای پیام/م

ایران امن‌ترین کشور منطقه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.