حمایت از کالای ایرانی هسته اصلی اقتصاد مقاومتی

امام جمعه بروجرد گفت: حمایت از کالای ایرانی، هسته اصلی اقتصاد مقاومتی است و ملت ایران نیز باید در راستای تحقق این مهم نسبت به مصرف تولیدات داخلی متعصب باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد درخطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهارکرد: برای تحقق حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی باید از واردات و قاچاق بی رویه کالا‌های بی کیفیت و تجملاتی خارجی جلوگیری کرد.

وی افزود: واردات و قاچاق کالا‌های خارجی باعث رکود اقتصادی کشور و تعطیلی واحد‌های تولیدی وهمچنین کاهش درآمد ملی خواهد شد.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: برای حمایت از تولید و کالای ایرانی باید مقررات حمایتی از تولید کنندگان داخلی تدوین شود.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی با اشاره به اینکه برای مصرف کالای ایرانی توسط مردم باید اقدام فرهنگی صورت پذیرد، اضافه کرد: تولید کنندگان داخلی نیز باید با تولید کالای ایرانی با کیفیت در جهت تحقق شعارسال گام بردارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ۲۰ فروردین و روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: تحقق زنجیره کامل صنعت هسته‌ای ایران اسلامی به همت والای دانشمندان جوان این مرز و بوم و با وجود تحریم‌ها ظالمانه به دست آمد و امروز مسئولان کشور نیز باید در برابر بد عهدی دشمنان در برجام ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اظهارکرد: شکل گیری برجام و پای میز مذاکره نشستن کشور‌های غربی و آمریکا در راستای پیروزی بزرگ هسته‌ای ملت ایران و عزم دانشمندان در پیشرفت و توسعه ملی صورت گرفت.

وی با اشاره به ۲۱ فروردین ماه و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اضافه کرد: ساختن مسکن برای محرومان یکی از ضروریات جامعه محسوب می‌شود که بنیاد مسکن در راستای اهداف سازمانی خود موفق عمل کرده است.

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در مواقع حوادث و بروز بلایای طبیعی اقدامات مطلوبی را انجام می‌دهد،

اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در راستا جذب بیشتر مشارکت‌های مردمی اقدام کند.حجت الاسلام والمسلمین ترابی ادامه داد: آل سعود با رفتار خصمانه خود و حمایت از اسرائیل و امریکا به جایی نخواهد رسید و موجودیت دیکتاتوری خود را درمنطقه به زودی از دست خواهد داد.

وی افزود: کشتار ظالمانه رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه به اوج خود رسیده و این رژیم غاصب با توجه به حمایت‌های امریکا و سران کشور‌های عربی گستاخ ترشده است.

انتهای پیام /م

حمایت از کالای ایرانی هسته اصلی اقتصاد مقاومتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار