تظاهرات در برلین در اعتراض به سفر نتانیاهو به آلمان

ده‌ها نفر روز دوشنبه با تجمع مقابل پارلمان آلمان، سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به برلین را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ده‌ها نفر روز دوشنبه با تجمع مقابل پارلمان آلمان، سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به برلین را محکوم کردند.

تظاهرات مقابل پارلمان آلمان در میان تدابیر امنیتی شدید برگزار شد و تظاهرکنندگان شعار‌هایی در اعتراض به سفر نخست‌وزیر اسرائیل به آلمان سر دادند و نیز خواستار آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود شدند.

تظاهرکنندگان پرچم‌های فلسطین و عکس‌های «رزان النجار» امدادگر فلسطینی را که در تظاهرات «بازگشت بزرگ» در روز جمعه گذشته در نوار غزه به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، در دست داشتند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر دوره‌ای خود به اروپا بعد ازظهر روز دوشنبه وارد برلین شد و در ادامه این سفر به فرانسه و انگلیس خواهد رفت. موضوع هسته‌ای ایران محور اصلی گفتگو‌های نتانیاهو با مقامات اروپایی خواهد بود.

نتانیاهو شب گذشته در کنفرانس خبری خود با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، در ادامه ادعاهای خود بار دیگر ایران را به تلاش برای تسلط بر خاورمیانه متهم کرد و خواستار خروج ایران از سوریه و لغو برجام از سوی کشورهای اروپایی شد.

وی همچنین پس از این دیدار در یک پیام توییتری نوشت اطلاعاتی که مدعی است سازمان جاسوسی موساد اخیرا طی یک عملیات اطلاعاتی درباره برنامه هسته‌ای ایران به دست آورده را با مقامات آلمانی به اشتراک گذاشته است.

انتهای پیام/

محکومیت سفر نتانیاهو به برلین توسط مردم آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار