مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

جشنواره گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در برج میلاد تهران

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برج میلاد تهران به مدت سه روز میزبان جشنواره فرهنگی، هنری و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛محمود باقری با بیان اینکه جشنواره گردشگری کهگیلویه وبویراحمد از روز برج میلاد تهران میزبان جشنواره گردشگری کهگیلویه وبویراحمد19 تا 22 خرداد ماه جاری در برج میلاد تهران برگزار می شود گفت:ساعت بازدید از این جشنواره روزانه از ساعت 16 تا 22 بامداد است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود:هدف از برگزاری این جشنواره در برج میلاد تهران معرفی هر چه بیشتر آیین ها، فرهنگ، آداب، رسوم و سنن استان به مردم دیگر نقاط کشور است.
محمود باقری ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره 23 غرفه و هفت سیاه چادر دارد و باید دستگاه های مختلف اجرایی استان نیز حضور شایسته ای در آن داشته باشند.
وی افزود: مشکلاتی در زمینه تأمین هزینه های اسکان و رفت و آمد افراد اعزامی از کهگیلویه و بویراحمد به تهران برای شرکت در این جشنواره وجود دارد که انتظار می رود مسئولان اجرایی استان همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/غ

جشنواره فرهنگی استان در برج میلاد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.