وزیر اسرائیلی خواستار تشکیل ائتلاف نظامی علیه ایران شد!

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد اگر ایران سطح غنی‌سازی اورانیوم خود را افزایش دهد، کشور‌های غربی و عربی و اسرائیل باید علیه ایران ائتلاف نظامی تشکیل دهند.

وزیر صهیونیستی: برای مقابله با ایران باید ائتلاف نظامی غربی، عربی، اسرائیلی تشکیل دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «آروتز شوا»، «یسرائیل کاتز»‌ وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیویی محلی در گزافه‌گویی آشکار مدعی شده است:‌ اگر تهران غنی‌سازی خود را تا سطح نظامی افزایش دهد، کشورهای غربی و متحدان عربی همراه با اسرائیل برای مقابله با ایران باید ائتلاف نظامی تشکیل دهند.

او همچنین مدعی شد اگر ایران حاضر به تسلیم نشود و در پی برگشت به سطح غنی‌سازی بدون نظارت قبلی باشد، آمریکا و متحدانش باید پیامی آشکار به تهران بدهند.

این مقام صهیونیست در خصوص این پیام ادعا کرده است: پیام باید اینگونه باشد که اگر ایرانی‌ها به سطح غنی‌سازی اورانیومی برگردند که آنها را قادر به ساخت بمب اتم کند، یک ائتلاف نظامی علیه ایران شکل خواهد گرفت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران روز دوشنبه پس از خروج یک‌جانبه دولت آمریکا از برجام و همچنین موضع متزلزل طرف‌های اروپایی برای حفظ برجام و عدم ایستادگی آنها در برابر برگشت تحریم‌ها علیه ایران، مسئولان سازمان انرژی هسته‌ای را موظف کردند به سرعت آمادگی های لازم را برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو (فعلا در چارچوب برجام) فراهم آورند.

انتهای پیام/

ادعاهای وزیر اسرائیلی درباره تشکیل ائتلاف نظامی علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
آقاجونم رهبرعزیزم توروخداهمینجوری جلوی قدرتهای پوشالی به ایست وفرمان بده واجازه نده وطن فروشان و اختلاسگران کشور را به مخاطره بیندازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
ما نياز به ناو. هوابيما داريم ،،تنها موشك براي نابودي شما واىتلافتان كافي است
Iran (Islamic Republic of)
ن.ش
۲۳:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
بیجا کرده
Germany
مجيد
۱۹:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
باشه همين كارو ميكنن
شما دوغتو بنوش
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
در زمان برجام اسرائیل و امریکا به دنبال ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺍﺋﺘﻼﻑ ﻧﻈﺎﻣﯽ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ بودند.
آخرین اخبار