وداع با کم سن‏‌ترین شهید مدافع حرم در حرم مطهررضوی

کم سن‏ترین شهید مدافع حرم مهمان مراسم احیاء بیست و یکم ماه رمضان حرم مطهر امام رضا(ع) شد و با حضور صدها هزار زائر، ویژه برنامه وداع با این شهید عزیز برگزار شد.

وداع با کم سن‏‌ترین شهید مدافع حرم در حرم مطهررضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ همزمان با سالگرد شهادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و دومین شب قدر، با حضور پرشور زائران و مجاوران مراسم وداع با شهید مدافع حرم گل آقا مرادی در بارگاه منور رضوی برگزار شد.

با تشییع این شهید عزیز حال و هوای خاصی در حرم مطهر رضوی حاکم شد و کلیه زائران یک صدا گلبانگ لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا زینب (س) سردادند.

حاج احمد واعظی در مراسم وداع شهید مدافع حرم گل آقا مرادی به قرائت زیارت امام حسین (ع) پرداخت و در مدح شهدای مدافع حرم و حضرت زینب (س) به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداخت.

قرار است تا پیکر شهید مرادی در سالروز شهادت حضرت علی (ع) پس از طواف در بارگاه ملکوتی حرم امام علی بن موسی الرضا (ع) برای خاکسپاری به بهشت رضا (ع) منتقل شود تا در جوار همرزمان شهیدش آرام گیرد.

گفتنی است؛ شهید مدافع حرم فاطمیون گل آقا مرادی در سال ١٣٧٧ در مشهد چشم به جهان گشود، وی که یکی از کم سن‌ترین شهدای مدافع حرم است در ۲ خرداد امسال در سن ۱۹ سالگی در کشور سوریه، بدست نیرو‌های تکفیری به شهادت رسید.
 
انتهای پیام//ا.س
 

وداع با شهید مدافع حرم در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار