با مخترعین ایرانی؛

آموزش‌های رایگان پزشکی را در استارت‌آپ‌ها فرابگیرید

یکی از استارت‌آپ‌ها سایتی را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید آموزش‌های ساده پزشکی را به راحتی فرا گیرید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده این شرکت‌ها و همچنین خدمات رسانی  استارت‌آپ‌ها بپردازد.

داشتن اطلاعات پزشکی اهمیت بسیاری دارد و این اطلاعات در بسیاری از مواقع به افراد کمک بسیاری می‌کند، زیرا آنان با انواع بیماری‌ها و علائم پزشکی آشنا شوند اما دسترسی نداشتن به انواع فیلم های آموزشی یا مقالات پزشکی سبب شده تا دسترسی به اطلاعات پزشکی کاهش پیدا کند.

به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها سایتی را طراحی کرده است که در آن اطلاعات و خدمات پزشکی را در راستای ارتقای دانش عمومی محقق می‌کند.

به کمک استارت‌آپ ها دانش پزشکی خود را بالا ببرید

تمام امکاناتی موجود در این سایت رایگان بوده  و امکان استفاده افراد را برای همگان فراهم کرده است؛ منظور از امکانات و خدمات مقالات و فیلم‌های پزشکی هستند که هر یک از کاربران می‌توانند از این سایت دانلود کنند.

برای مثال آموزش ام‌آر‌آی، آموزش عملی مهارت‌های بالینی، فیلم‌های معاینه آناتومی بدن و همچنین مقالات پزشکی در خصوص انواع بیماری‌ها را می‌توان در این سایت پیدا کرد.

علاوه بر آن برنامه‌های پزشکی متعددی برای انواع تلفن‌های همراه وجود دارد که مسائل مربوط به پزشکی را برای هر یک از کاربران تشریح می‌کند و افراد می‌توانند این نرم‌افزار‌ها را هم به راحتی از طریق این سایت پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
لینک سایت کجاست؟