فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش در زرندیه گفت: راه شهدا با پشتیبانی از ولایت فقیه تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهد داشت .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ یادواره ۴۸ شهید شهر پرندک شهرستان زرندیه ومراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در این شهر با سخنرانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد حسن سیفی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: امیر سیفی گفت: امروز راه شهدا، همان راهی است که در دوران دفاع مقدس با ولایت طی شد و این مسیر با پشتیبانی از ولایت فقیه تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهد داشت.

امیر سرتیپ سیفی افزود: راه شهدا پس از ارتحال امام خمینی (ره) با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همچنان ادامه دارد و انقلاب اسلامی نیز با درایت، ولی امر مسلمین در همه فراز و نشیب‌ها سربلند و پیروز بوده است.

وی اضافه کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همه وظیفه دارند راه و نهضت شهیدان را ادامه دهند و برای به اهتزاز در آوردن پرچم پرافتخار کشور عزیزمان در جای جای دنیا، به سفارش و نیات شهدا عمل کنند.

انتهای پیام/ج

سخنان فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش در زرندیه

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.