یادواره شهدای سوم خرداد و مدافع حرم در خمین

یادواره شهدای سوم خرداد و شهید مدافع حرم مهدی رباطی در خمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ یادواره شهدای سوم خرداد و شهید مدافع حرم مهدی رباطی در حسینیه گلزار شهدای خمین برگزار شد.

حجت الاسلام نجفی در این یادواره با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهداگفت: شهدای مدافع حرم، مصداق بارز دفاع از اسلام در مرز‌های سوریه هستند که برای استمرار انقلاب بر پایه ولایتمداری وارد عرصه نبرد شدند.

وی افزود: شهدای ما با اطاعت از، ولی امر مسلمین در این راه گام نهادند و در ادامه راه شهدا هم ما با عقیده راسخ در این راستا، تابع رهبری بوده و تا آخرین قطره از خون خود از ارزش‌ها دفاع می‌کنیم.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: باید با آگاهی در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم و همچنان که انقلاب ما اکنون جهانی شده است در جای جای این جهان، انقلاب و ارزش‌های خود را صادر کنیم.

پیروزی و اقتدارامروزحاصل اخلاص و ایمان رزمندگان و تبعیت محض از رهبری

وی با بیان اینکه ایمان به خدا و ولایتمداری رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح بود، ادامه داد: اگر اخلاص و ایمان این رزمندگان و تبعیت محض از رهبری نبود شاید نه این پیروزی و اقتدار به دست می‌آمد و نه ارزش‌ها اینچنین در جامعه نمودار بود.

نجفی بیان کرد: همه ما باید با در ادامه راه شهدا با اطاعت از رهبری در دفاع از مرز‌های اسلام تلاش کنیم و با ولایتمداری خود دشمن را به زانو در آوریم.

در پایان این مراسم از خانواده شهید مهدی رباطی تجلیل شد.

انتهای پیام /ج

برچسب ها: مدافع حرم ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.