برگزاری همایش بحران کم‌آبی در لرستان

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک با بحرانی به نام کم‌آبی در لرستان روبه رو خواهیم بود، گفت: درصدد برگزاری همایش بحران کم‌آبی در روز‌های پیش‌رو هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد مرادپور، معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک با بحرانی به نام کم‌آبی در لرستان روبه رو خواهیم بود، گفت: درصدد برگزاری همایش بحران کم‌آبی در روز‌های پیش‌رو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این همایش شناسایی روستا‌ها و شهر‌های دارای مشکل کم‌آبی و اتخاذ تصمیماتی در راستای رفع این بحران در مناطق هدف است.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه نخستین بار است که با موضوع کم‌آبی در استان به صورت کارشناسی برخورد می‌شود، گفت: به‌همین منظور همایش با حضور شهرداران، فرمانداران و متولیان امور آب استان برگزار می‌شود.

مرادپور بیان داشت: پس از اینکه دستگاه‌ها برنامه‌های خود را برای حل این بحران عنوان کردند برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تامین منابع انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه راهکار‌های مقابله با کم‌آبی می‌بایست از سالیان گذشته در نظر گرفته و برنامه‌ریزی لازم برای آن صورت می‌گرفت، افزود: پیش‌بینی می‌شود در برخی شهر‌ها مانند کوهدشت و روستا‌های نورآباد این بحران جدی‌تر شود.

انتهای پیام/د

همایش بحران کم‌آبی برگزار می شود

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار