روز قدس ثمره نگاه راهبردی امام خمینی (ره) و دیدگاه بلند رهبر معظم انقلاب است

روز قدس ثمره نگاه راهبردی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و دیدگاه بلند رهبر معظم انقلاب در گرامی داشت قبله اول مسلمین و پاره تن اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قربان متولی دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر جویبار در گفتگو با خبرنگار، با اشاره به اینکه روز قدس یکی از گران‌بهاترین یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است گفت: روز قدس ثمره نگاه راهبردی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و دیدگاه بلند رهبر معظم انقلاب در گرامی داشت قبله اول مسلمین و پاره تن اسلام است.

وی با بیان اینکه روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما نیست، افزود: دوران تسلط استکبار به پایان رسید و صهیونیست‌ها خوب می‌دانند که تمدن اسلامی است که می‌تواند با اقتدارش، جهان را تحت تأثیر قرار دهد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر جویبار گفت: روز قدس، نماد همبستگی و وحدت مسلمانان و مردم جهان با ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست است.

متولی افزود: این وظیفه ما است که فریاد‌های مظلومانه شهیدان و خانواده‌های آنان در سرزمین اشغالی به گوش جهانیان برسانیم.
وی گفت: همه ما باید با قدرت و اتحاد در مراسم روز قدس شرکت می‌کنیم، زیرا این امر یک وظیفه شرعی و الهی واجب بر گردن مسلمانان جهان است.
انتهای پیام/آ

نگاه راهبردی امام خمینی (ره) به روز قدس

برچسب ها: قدس ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار