دوره تخصصی آنتی دوپینگ و مکمل های نوین ورزشی در شهربابک

اولین دوره تخصصی آنتی دوپینگ و مکمل های نوین ورزشی با تدریس مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد.

محسن سفلایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری شهربابک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه دوره دوپینگ یکی از دوره های اصلی مربیگری است، گفت: اولین دوره تخصصی آنتی دوپینگ و مکمل های نوین ورزشی ویژه مربیانی که فاقد کارت و دارای کارت مربیگری هستند و کسانی که قصد ارتقا دادن سطح مربیگری خود را دارند، برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این کلاس به مدت 8 ساعت در مجتمع فرهنگی افق شهربابک انجام شد، افزود: مدرس کلاس دکتر عبدالمهدی نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور و از مسئولان فدراسیون بدنسازی و پاورلیفتینگ بود.

سفلایی به برگزاری این کلاس در دو نوبت صبح و عصر اشاره و هدف از آن را معرفی مواد ممنوعه ورزشی، مواد غیردوپینگی، مکمل های ورزشی ویژه ورزشکاران رشته های هوازی، رشته های بی هوازی، رشته های قدرتی و آشنایی با مواد متعدد دوپینگی که در بازار رواج دارند اما مورد تأیید فدراسیون و دانشگاه علوم پزشکی نیستند، عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان شهربابک برای همکاری در برگزاری دوره تخصصی آنتی دوپینگ و مکمل های نوین ورزشی تصریح کرد: در این دوره 62 نفر از شهرستان های شهربابک، سیرجان و رفسنجان حضور داشتند و در پایان نیز به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اهدا شد.

در پایان، جمعی از ورزشکاران شهربابک از علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت های وی از حوزه ورزش تقدیر کردند.

انتهای پیام/ب

برگزاری اولین دوره تخصصی آنتی دوپینگ و مکمل های نوین ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار