افزایش روز افزون میزان خودکشی در آمریکا

مسئولان آمریکایی با استناد به تحقیقات انجام‌شده، از افزایش ۳۰ درصدی خودکشی در این کشور خبر دادند.

افزایش شدید میزان خودکشی در آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مسئولان آمریکایی روز پنجشنبه اعلام کردند میزان خودکشی در آمریکا از سال 1999 تا کنون 30 درصد افزایش یافته است به گونه‌ای که در سال 2016 حدود 45 هزار نفر در این کشور خودکشی کردند.

بر اساس گزارشی که ‹‹مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا›› انجام داده است، خودکشی به یک مشکل در حال افزایش در آمریکا تبدیل شده است و میزان آن در 44 ایالت از 50 ایالت این کشور افزایش زیادی یافته است.

آن شوچات، معاون ‹‹مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا›› گفت: خودکشی به یک تراژدی برای خانواده‌ها و جوامع مختلف در آمریکا تبدیل شده است. کارشناسان می‌گویند خودکشی در رده دهم عوامل مرگ و میر در آمریکا قرار دارد.

در این مطالعه که دوره زمانی 1999 تا 2016 را در بر می‌گیرد تصریح شده است که بیش از نیمی از کسانی که خودکشی کرده‌اند در هنگام ارتکاب خودکشی وضعیت ذهنی سالمی نداشته‌اند. بالاترین میزان خودکشی در فاصله سال های 2014 تا 2016 در ایالت مونتانا روی داد به گونه‌ای که 29.2 نفر از هر یکصد هزار نفر از ساکنان این ایالت در این فاصله زمانی خودکشی کردند. بر اساس این مطالعه، میزان افزایش آمار خودکشی در طول دوره این مطالعه در 25 ایالت آمریکا بیش از 30 درصد بوده است.

انتهای پیام/

میزان خودکشی در آمریکا 30 درصد افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
وقتي دنيا مزرعه آخرته رو قبول نداشته باشن بقيه شونم خودكشي كنن بهتره
آخرین اخبار