همه می آییم؛

دعوت نماینده شهربابک از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده مردم شهربابک به مناسبت روز قدس با صدور پیامی از مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (رضوان الله تعالی علیه) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما هشهریان بزرگوار و مومن، از خداوند متعال پیروزی همه مسلمانان جهان بر استبدادگران و ظالمان را مسئلت می‌نمایم.

روز قدس، روز خروش امت اسلامی بر علیه جرثومه فسادی می‌باشد که توسط استکبار جهانی بر بخشی از سرزمین‌های اسلامی سیطره یافته است و دفاع از آزادی خواهی و پشتیبانی از محرومان برای گسترش عدالت در جهان یکی از آرمان‌های والای جمهوری اسلامی ایران بوده که ملت مسلمان ایران با حضور درعرصه‌های مختلف حمایت خود را از برادران و خواهران مسلمان خود به اثبات رسانده‌اند.

نامگذاری آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان "روز جهانی قدس" از مهم‌ترین یادگار‌های ارزشمند امام راحل (ره) است، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه‌های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

بنده از همه آحاد مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان شهربابک دعوت می‌کنم تا ضمن بزرگداشت این روز الهی در لبیک به دعوت رهبری معظم انقلاب با حضور پرشور در صفوف راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس، با فریاد وخروش انقلابی، مظلومان فلسطین را یاری رسانند و ضمن اعلام انزجار از رژیم غیر قانونی صهیونیستی، یکبار دیگر با آرمان‌های پاک معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر، تجدید پیمان نمایند.

انتهای پیام/ی

دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، نمایندگان مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار