واکنش لاریجانی به اظهارات روز گذشته ترامپ در سخنرانی راهپیمایی روز قدس؛

آقای ترامپ نفوذ ایران در منطقه در پناه سرنیزه نیست

رئیس مجلس در راهپیمایی روز قدس در واکنش به اظهارات روز گذشته ترامپ گفت: آقای ترامپ نفوذ ایران در منطقه در پناه سرنیزه نیست.

ملت ایران همواره در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیشگام بوده استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی لاریجانی با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: این مسئله همت والای شما مردم عزیز را نشان می‌دهد که با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی، باری دیگر غیرت ایرانی و اسلامی را نشان دادید.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه روز قدس با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) تعیین شد، گفت: امام راحل از ابتدای مبارزه خود در سال 42 بارها نسبت به خطر اسرائیل هشدارهای جدی به ملت‌های مختلف به ویژه ملت خودمان دادند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: حتی ایشان در عصر عاشورا در سال 42 سخنرانی مهمی داشتند و یکی از محورهای مهم بیانات‌شان، خطر اسرائیل بود؛ مخصوصا در شرایطی که در آن برهه کشورهای عربی و اسلامی اتحادی نسبتا باهم در مقابله با رژیم اسرائیل داشتند.

وی متذکر شد: رژیم پهلوی با فروش نفت در آن شرایط به عزت ملت ایران لطمه زد و آنها را تحقیر می‌کرد و از طرف دیگر با همکاری که بین موساد و ساواک شکل گرفته بود، این تحقیر مضاعف و این مسائل باعث شد که همواره در بیانات امام راحل (ره) هشدار نسبت به اسرائیل وجود داشته باشد.

لاریجانی تصریح کرد: این روزها قسمت‌هایی از سخنرانی‌های آیت‌الله مطهری در صدا و سیما پخش می‌شود که نشان دهنده شدت و حدت واکنش روحانیت ما در مقابل تحقیرهای آن زمان نسبت به این غده سرطانی است.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب سفارت اسرائیل در ایران تعطیل شد، گفت: نمایندگان فلسطین جایگزین آنان شدند و روز قدس به عنوان اتحاد همه مسلمانان در جهت حمایت از مردم فلسطین اعلام شد.

**مردم ایران همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند

رئیس قوه مقننه افزود: از آن زمان، ملت ایران همواره در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیشگام بوده است که برآیند این موضوع آن بود که نیروی مقاومت قدرت بیشتری یافت، بیداری در مسلمانان به وجود آمد، طرح‌های سازش رنگ باخت و از صحنه خارج شد و جریان مقاومت به عنوان تنها راه‌ حل مسئله فلسطین تعیین شد که دستاوردهای کمی نیستند.

وی با بیان اینکه هرسال رژیم صهیونیستی برای مسائل امنیتی و اقتصادی خود کنفرانسی را برگزار می‌کند، اظهار کرد: در سال 2018 کنفرانس هرتزلیا برگزار شد که شعار اصلی آن "اسرائیل در بزنگاه تاریخی" بود که با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی در 70 سالگی خود است، باید دید چرا امروز بزنگاه تاریخی برای اسرائیل است.

**آنها تصور می‌کنند با جریان‌های تروریستی داعش انرژی مسلمانان از بین رفته است

لاریجانی با تأکید بر اینکه حوادثی که در منطقه و صحنه بین‌المللی رخ داده، شرایط متناقضی را برای اسرائیل به وجود آورده است، گفت: آنان از یک جهت خشنود هستند، چرا که تصور می‌کنند با جریان‌های تروریستی داعش و دیگر گروهک‌ها انرژی مسلمانان از بین رفته و سایش پیدا کرده‌اند و فکر می‌کنند مقاومتی جدی در برابر آنان وجود ندارد و به همین دلیل در این کنفرانس هم گفتند که اسرائیل در بهترین شرایط قرار دارد.

رئیس مجلس متذکر شد: در کنفرانس قبلی هرتزلیا گفته شد که ما باید جریان جدیدی به وجود آوریم تا سایش نیروهای مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند و از این حیث احساس خوشحالی می‌کنند.

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه از سوی دیگر آنان به علت قدرت یافتن مقاومت نگران هستند، گفت: اندازه این قدرت را جریان صهیونیستی به خوبی می‌داند و اگرچه به زبان نمی‌آورند، اما این نگرانی را در اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ما باید دائما در حال آماده‌باش باشیم، می‌بینیم.

**امنیت اسرائیل لرزان است

وی با تأکید بر اینکه این اظهارنظر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حاکی از امنیت لرزان آنان است، ادامه داد: پس از راهپیمایی یک‌ماه اخیر مردم فلسطین با شعار بازگشت به خانه، این امنیت لرزان‌تر از قبل شد، هرچند این افراد با خشونت صهیونیست‌ها مواجه شدند و حدود 200 شهید و هزاران مجروح دادند.

لاریجانی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در این قضیه دچار آشفتگی شد، تصریح کرد: آنان از یک طرف احساس می‌کنند پیشروی دارند و از سوی دیگر دچار نگرانی امنیتی هستند و این اضطراب باعث شده که آنان دو راهبرد مختلف را در شرایط فعلی برای خود در نظر بگیرند.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای اسرائیل آن است که شرایط پیشگیرانه و بازدارندگی را با توجه به امنیت لرزان خود در نظر گیرند، گفت: آنان با این راهبرد به دنبال آن هستند که از ثباتی برخوردار شوند و برای رسیدن به این راهبرد به دنبال کمک از آل‌سعود، آمریکا و سایر کشورها هستند.

**پیوستن سعودی‌ها به حامیان رژیم صهیونیستی تغییر عمده‌ای برای آنان ایجاد نمی کند

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه پیوستن جریان سعودی به جرگه حامیان رژیم صهیونیستی موثر است اما تغییر عمده‌ای را برای آنان ایجاد نخواهد کرد، گفت: آنان بر این باورند که باید از این شرایط برای عبور از وضعیت لرزان خود و مهار بحران‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به راهبردی که آنان برای رسیدن به این هدف در پیش می‌خواهند بگیرند، اظهار کرد: اولین مسئله آن است که ذهن‌ها را از فلسطین منحرف کنند که این کار را شروع کردند.

لاریجانی گفت: اقداماتی که رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها در مسئله هسته‌ای ایران به وجود آوردند، مقدمه‌ای بود برای فجایعی بود که اسرائیل به وجود آورد و طرح‌هایی که دارند، از ذهن‌ها برود.

**دشمنان ایران بدانند که با کنج قرار گرفتن ایران منجر به نابودی خود می‌شوند

رئیس مجلس متذکر شد: روز گذشته نخست وزیر بی‌آبروی رژیم صهیونیستی که به اروپا سفر کرده است، از تلاش‌های بی‌وقفه خود در زمینه خروج آمریکا از برجام سخنان زیادی گفت.

رئیس قوه مقننه افزود: در همین روزها رسانه‌ها مطرح می‌کنند که سعودی‌ها گفتند ما خلأ فروش نفت ایران را جبران می‌کنیم که همه این تلاش‌ها فقط یک هدف دارد مبنی بر اینکه مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، ایران را در کنج قرار دهند، اما این موجودات ناشی و موذی مراقب باشند که کاری نکنند که با کنج قرار گرفتن ایران باعث ناامنی خودشان شوند.

درخواست وقیحانه رژیم صهیونیستی

وی با اشاره به درخواست وقیحانه این رژیم از آمریکا برای سیطره بر بلندی‌های جولان یک بخش دیگر از این راهبرد است، تصریح کرد: مدتها بود که از طریق جبهةالنصره و داعش آنان به دنبال آشفتگی این منطقه بودند تا شرایط برای سلطه آنان فراهم شود، اما با حمایت‌هایی که ایران کرد، این گروه‌ها سرکوب شدند و آنان به دنبال طرح‌های دیگر هستند.

لاریجانی با بیان اینکه آنان در این راهبرد به طریق مختلف می‌خواهند حزب‌الله و مقاومت فلسطین را تضعیف کنند، گفت: آنان به دنبال تدارک شرایط جایگزینی برای مقاومت فلسطین هستند که آمریکایی‌ها طرح قلابی به عنوان "معامله بزرگ قرن" در نظر گرفت که گویا آنان و رژیم صهیونیستی در خواب‌آلودگی هستند.

رئیس مجلس ادامه داد: در سازمان ملل برای رژیم صهیونیستی تعهداتی ایجاد شده بود مبنی بر اینکه آوارگان حق بازگشت دارند، در کرانه باختری نباید ساختمان‌های یهودی ساخته و حقوق فلسطینی‌ها برآورده شود و آنان برای آنکه این تعهدات را از بین ببرند، می‌گویند طرح بزرگ قرن داریم و برای جایگزینی آن به فلسطینی‌ها می‌خواهند پول بدهند.

**مسئله مردم فلسطین پول نیست

رئیس قوه مقننه گفت: در واقع آنان با این طرح به دنبال آن هستند که به خیال خود پول، پارچه و امکاناتی را به فلسطینی‌ها دهند، آنان بحث بازگشت به سرزمین آباء و اجدادی خود را فراموش کنند.

وی با تأکید بر اینکه آنان تصور باطلی دارند که مردم فلسطین ساده‌اندیش هستند، ادامه داد: مردم فلسطین 70 سال است که مبارزه می‌کنند و مسئله آنان پول نیست، بلکه آنان به دنبال شرافت و غیرت‌شان هستند و خواهان بازگشت به سرزمین اصلی خود هستند و باید به این موضوع توجه داشته باشند که نمی‌توانند این موضوعات مهم را با پول معامله کنند.

**سعودی‌ها با سلاح‌های غرب و آمریکا عروسی یمنی‌ها را به عزا تبدیل می‌کنند

لاریجانی متذکر شد: زمانی گاندی رهبر هند می‌گفت همانطور که انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها حق دارند به سرزمین‌شان برگردند و تعلق داشته باشند، فلسطینی‌ها هم این حق را دارند. این حرف کاملا روشن است و هر عقل سلیمی می‌فهمد که با پول، شرافت و غیرت و وابستگی به سرزمین را نمی‌توان معامله کرد.

رئیس قوه مقننه بیان کرد: در بند 11 سازمان ملل آمده است که آوارگان عرب حق دارند به وطن خود بازگردند و مایملک خود را تصرف کنند و یک کمیسیون بین‌المللی مرکب از آمریکا، فرانسه و ترکیه برای این موضوع به وجود آمده است، اما هیچ کاری نکردند.

وی افزود: نه تنها در ادوار مختلف نگذاشتند فلسطینی‌ها وارد سرزمین‌شان شوند، در حال حاضر هم با صراحت در یک معامله شریرانه قرن می‌گویند که بازگشت به فلسطین را رها کنید و ما به جای آن کمک‌های انسان‌دوستانه به شما می‌کنیم.

لاریجانی تصریح کرد: این مسئله کمک‌های انسان‌دوستانه از فضاحت‌های عصر امروز ماست و ببینید که سلاح‌هایی که بر سر مردم یمن ریخته می‌شود، از اروپا و آمریکا به سعودی‌ها داده می‌شود تا عروسی یمنی‌ها را به عزا تبدیل کنند، زیرساخت‌هایشان را از بین ببرند و بعد هم اجلاس و جلسه برای کمک‌های انسان‌دوستانه به یمن برگزار می کنند.

**طرح شریرانه معامله بزرگ قرن راه انداخته‌اند تا عرق ملی فلسطینی‌ها را با پول کمی جبران کنند

لاریجانی گفت: طرح شریرانه معامله بزرگ قرن را این مستکبران راه انداخته‌اند تا عرق ملی فلسطینی‌ها را با پول کمی جبران کنند که این راهبرد بازدارندگی بر محور فشار بر ایران، مقاومت و حزب‌الله استوار است تا دلقک‌هایی در منطقه این معامله را جوش بدهند که البته این طرح زودتر از طرح‌های سازش قبلی آنان که 12 مورد بود، زمین‌گیر خواهد شد و محقق نمی‌شود.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه راهبرد دوم رژیم صهیونیستی ایجاد تغییرات تدریجی در کشورهای منطقه برای ایجاد نظم جدید در منطقه با محوریت خودشان است، گفت: در کنفرانس اخیر هرتزلیا، ضرورت نظم جدید در منطقه مورد توجه قرار گرفت.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه آنان برای رسیدن به این راهبرد خود مترصد هستند که اشتباهی در حوزه مقاومت رخ دهد، ادامه داد: این موضوع محتمل است، چرا که چندی پیش آنان طرحی را به عنوان "کلاه قرمز" با کمک کشور ثالث دنبال کردند که مقاومت فلسطین را دچار رخوت کنند که تا حدی هم موفق بودند و باید از این وقایع درس گرفت.

وی با اشاره به اینکه گام دیگر رژیم صهیونیستی تشویق بازیگران دیگر است که اهدافشان را دنبال کنند، اظهار کرد: در این 40 سال اخیر از این مسائل بسیار زیاد داشتیم و همواره یک مشت کشور دلال در منطقه هستند که برای رسیدن آمریکا و اسرائیل به اهدافشان واسطه‌گری می‌کنند.

**رهبران عرب را آنان همواره با وعده و وعیدهایی فریب می‌دهند تا مقاصدشان را جلو ببرند

لاریجانی با بیان اینکه فریب استراتژیک یکی دیگر از شگردهایی است که ممکن است آنان دنبال کنند، گفت: رهبران عرب را آنان همواره با وعده و وعیدهایی فریب می‌دهند تا مقاصدشان را جلو ببرند.

رئیس مجلس ادامه داد: در این 70 سال یک تجربه‌ای برای رژیم صهیونیستی به وجود آمد که استعدادی در برخی از رهبران عرب وجود دارد و قابلیت فریب‌خوردگی دارند.

رئیس قوه مقننه متذکر شد: در زمان جنگ جهانی اول انگلیسی‌ها با فیصل در عربستان و دیگر کشورهای عربی مذاکره کردند مبنی بر اینکه یک کشور عربی ایجاد می‌کنیم و شما علیه امپراطوری عثمانی قیام کنید.

وی با بیان اینکه این کشورهای عربی با این وعده انگلیسی‌ها قیام کردند، ادامه داد: در ادامه آنان طرحی برای تقسیم اراضی مطرح کردند و به این معنا بود که تمام اراضی که از سلطه امپراطوری عثمانی خارج می‌شد، بین فرانسه و انگلیس باید تقسیم شود که این موضوع اعتراض عرب‌ها را درپی داشت که به دنبال آن، گروهی را فرستادند و طرح تقسیم فلسطین را مطرح کردند و در این بین اسرائیل را از نظر سلاح تقویت کردند.

** طرح معامله بزرگ قرن به دلیل قدرت مقاومت در منطقه دچار مشکلات عدیده‌ای شده است

لاریجانی با اشاره به اینکه طرح معامله بزرگ قرن به دلیل قدرت مقاومت در منطقه دچار مشکلات عدیده‌ای شده است، گفت: در طی 20 تا 30 سالی که سرپرستی انگلیس بر فلسطین محقق بود، جمعیت یهودی‌ها در فلسطین از 6 درصد به یک سوم جمعیت این سرزمین یعنی به 33 درصد رسیده است و آنان یهودی‌ها را از کشورهای مختلف به این منطقه وارد می‌کنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه در زمانی که می‌خواستند سرپرستی فلسطین را به سازمان ملل بدهند، ابتدا شهرهایی را که ساکنان یهودی زیادی داشت واگذار کردند، اظهار کرد: براین اساس یهودیان صاحب قدرت شدند و این یهودی‌ها به مسلمانان فشار آوردند و کشتار بسیار زیادی به راه انداختند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: در این باره می‌توان به قتل‌عام 200 تا 3000 نفر در دیریاسین اشاره کرد که چندین هزار نفر هم آواره شدند و این آوارگان به مرزهای مختلف حرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه انگلیسی‌ها مجددا فریب جدیدی را به وجود آوردند و به رهبران کشورهای اسلامی که برای کمک به فلسطینی‌ها نیرو فرستاده بودند فشار آوردند، اظهار کرد: آنان به رهبران کشورهای اسلامی گفتند که ما هیچ سلاحی به شما نمی‌دهیم و اگر آتش‌بس را قبول کنید، مشکلات فلسطین را حل می‌کنیم که روسای برخی از کشورهای عربی چون عراق و مصر این موضوع را پذیرفتند و 4 هفته آتش‌بس دادند.

لاریجانی افزود: نتیجه این آتش بس تنها آن شد که یک زمان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در این بازه زمانی توانستند امکانات زیادی را از کشورهای غربی دریافت کنند.

**بررسی طرح‌های سازش طی این سال‌ها همواره حاکی از فریبی نهفته در آن است

رئیس مجلس با بیان اینکه بررسی طرح‌های سازش طی این سال‌ها همواره حاکی از فریبی نهفته در آن است، تصریح کرد: اسرائیلی‌ها فکر می‌کنند و امیدوار هستند که این استعداد فریب‌خوردگی در رهبران کشورهای عربی وجود دارد و همواره به دنبال آن هستند که آنان را دچار یک فریب استراتژیک کنند.

رئیس قوه مقننه با تأکید بر اینکه مشکل ما با 70 سال پیش تفاوت بسیار زیادی دارد، اظهار کرد: خوشبختانه هشیاری سیاسی بسیار زیادی در بین مسلمانان ایجاد شده است که نمود آن را در راهپیمایی فلسطینی‌ها می‌بینیم.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر شرایط رسانه‌ای طوری شده که فلسطینی‌ها کاملا مطلع هستند و چون گذشته دیگر نمی‌توان سر آنها کلاه گذاشت، گفت: هر کشور اسلامی که کنار رژیم صهیونیستی قرار گیرد، مورد حدم ملت‌های اسلامی قرار می‌گیرد و منزوی می‌شوند.

لاریجانی با بیان اینکه در درون رژیم صهیونیستی شرایط بسیار مختلی وجود دارد به گونه‌ای که آنان یک پرسش مهم دارند که آیا به پایان رژیم صهیونیستی نزدیک هستیم، گفت: یک جریان تندرو بر اسرائیل حاکم است که هر رفتار نژادپرستانه‌ای را توصیه می‌کند و این مسئله منجر به مشکلاتی در خود اسرائیل شده است.

** ژست ایجاد نظم جدید منطقه‌ای با محوریت رژیم صهیونیستی غلط است

رئیس مجلس با اشاره به اینکه رهبران حزب لیکود از جمله نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اتهام‌هایی جدی درباره فساد دارند که ممکن است محاکمه شوند، ادامه داد: قرائن نشان می‌دهد که ژست ایجاد نظم جدید منطقه‌ای با محوریت رژیم صهیونیستی غلط است که در حالت خواب‌آلودگی به آمریکا و رژیم صهیونیستی القا شده است.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه در این میان برخی می‌گویند مسئله فلسطین به ما چه ارتباطی دارد، تصریح کرد: در پاسخ به این افراد باید گفت که این مسئله کاملا به آنان مربوط است، چرا که رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد نظم جدید و تسلط بر منطقه است.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین تنها یک محدوده نیست، تأکید کرد: وظیفه همه مسلمانان آن است که از مردم فلسطین دفاع کنند و بدانند که این مسئله به امنیت کل کشورهای اسلامی مربوط است.

لاریجانی با اشاره به اینکه در منطقه 2 جریان صلح‌طلب و شرارت‌‌آمیز وجود دارد، اظهار کرد: از یکسو جریان صلح‌طلبی بر محور آراء ملت وجود دارد که طراح آن ایران است و رهبر معظم انقلاب درباره حل مسئله فلسطین فرمودند که آراء مردم فلسطین می‌تواند مشکلات آنان را حل کند.

رئیس مجلس گفت: از سوی دیگر جریان شرارت‌آمیز در منطقه با هر وسیله‌ای حتی استفاده از تروریست‌ها به دنبال آن هستند که شرارت را جایگزین تمدن کنند که مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی دنبال این موضوع هستند که نتیجه مصاف این دو جریان با حق‌طلبان است و باطل چون کف روی آب از بین خواهد رفت.

**آقای ترامپ در خرسندی جاهلانه خود بماند

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه روز گذشته رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ما با تحریم‌های خود علیه ایران نتایج مورد نظر را بدست آوردیم و رفتارهای ایران در منطقه تغییر کرد، گفت: اگر رئیس جمهور خودشیفته آمریکا با این حرف‌ها خود را راضی نگهداشته است تا از تحقیر سایر کشورها در امان بماند، در این خرسندی جاهلانه خود بماند.

وی ادامه داد: باید از این آقا پرسید که آیا پیروزی مقاومت در انتخابات اخیر لبنان مورد نظرش است و این مسئله را عقب‌نشینی ایران می‌داند؟ آیا پیروزی نیروهای اسلامی در انتخابات عراق را مدنظر دارد و آیا پیروزی میدانی در سوریه باعث چنین حالت غفلت‌آمیزی برای ترامپ شده است؟

**آقای ترامپ نفوذ ایران در منطقه در پناه سرنیزه نیست

لاریجانی با تأکید بر اینکه آقای ترامپ نفوذ ایران در منطقه در پناه سرنیزه نیست، تصریح کرد: نفوذ ایران در منطقه در سایه مواضع اسلامی و مردمی چون حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که شما آن را درک نمی‌کنید.

رئیس مجلس افزود: ترامپ تصور می‌کند که با چند ژست مسخره و مانور تبلیغاتی و همچنین تلکه کردن اموال برخی کشورهای عربی و تشکیل ائتلاف‌های قلابی می‌تواند در مقابل حرکت مردم‌‌سالارانه منطقه ایستادگی کند و حاکمان خودکامه و دست نشانده خود را نگه‌دارد که این اشتباهی بزرگ است.

رئیس قوه مقننه در پایان خاطرنشان کرد: حرکت عظیم بازگشت به خانه نشانه زنده بودن تفکر سیاسی و مجاهدانه در منطقه است و این موضوع در چشم طراحان شرارت در منطقه خاک می‌پاشد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس مجلس ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
امریکا داره تجزیه میشه و به خواست خدا نابود خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
ترامپ الهی بروی به جهنم ... ای لشکر صاحب زمان آماده باش برای نبرد با کفر آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
لعنت بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
مررررررررررررررررگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۴۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
زنده و پاینده باد رهبرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
نرامپ باید تو همه کار دخالت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
ترامپ دیوانه کی دوره ریاستش تموم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
ترامپ روباه صفت
France
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
لطفا پیگیری کنید آیا اجاره دادن جزیره کیش به چینی ها برای دهها سال صحت دارد؟
اگر صحبت دارد که جای تاسف داره وما مردم ایران اسلامی مخالف این اقدام هستیم،وخاک واب خود را به کافر نمیدهیم مستعمره بشه.

پول بابت جنس بنجل کم بود خاکمونم بدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
لعنت بر نقشه های شیطانی آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
مردم با راهپیمایی خود تو دهنی بزرگی به آمریکا زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
اگر در کنار محکوم کردن دشمن حداقل یک درصد خودمون رو نقد و برخی رفتارها مون محکوم عملی می کردیم بخدا پیشرفت میکردیم و مردم انقد در سختی و تنگنا نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
ترامپ فکر کرده همه مثل خودش خوی جنگندگی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
کاش خائن های انگلیسی عامل غرب وقتی دروغ میگفتن،خفه می شدن یا دماغشون دراز می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
عجب
Saudi Arabia
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
لعنت به ترامپ
آخرین اخبار