وحدت و هم صدایی مانع نفوذ دشمنان

نماینده مردم شهربابک در راهپیمایی روز قدس گفت : با وحدت و انسجام در درون کشور دشمنان جرائت نفوذ به اعتقادات و سرزمین ما ندارند.

وحدت و هم صدایی مانع نفوذ دشمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان شهربابک با حضور حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک ، علی اسدی نماینده مردم شهربابک ,علیرضا اسدی فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان به همراه جمعی از مردم روزه دار و با ایمان شهرستان شهربابک برگزار شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی هم صدا و هم نوا با تمامی کشور و در حمایت از انتفاضه و مردم مظلوم فلسطین با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز نمودند.

علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت شب های قدر و آرزوی قبولی طاعات گفت : تا قبل از سال 58 که توسط امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نام گذاری شد ، شاید در جهان اسلام کمترین توجهی به مسئله قدس شده بود.

وی به دلایل این نام گذاری اشاره کرد و افزود : اسلام امتی واحد می خواست که در برابر ظلم و جور بایستد و همچنین برائت خود را از ستمگری اعلام کند.

اسدی با بیان اینکه امت واحد جهان اسلام با در اختیار داشتن سرزمین ها و امکانات وسیع پیام می داد که انسجام ما مانع از نفوذ دشمن است ، گفت : دشمنان جهان اسلام تنها راه نفوذ به آن را تفرقه می دانند.

وی به شکلگیری اسراییل اشاره کرد و ادامه داد : دشمن برای ورود به اعتقادات ما به صورت تدریجی و نرم افزاری عمل می کند و سعی در تضعیف سست کردن پایه های قدرت اسلام دارد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از خروج آمریکا از برجام صحبت کرد و اظهار داشت : آمریکا فکر می کرد با خروج از برجام می تواند ایران را مستاصل کند اما به برکت انقلاب و وجود امکانات داخل کشورمان به هدفش نمی رسد.

وی تاکید کرد : با وحدت و انسجام داخلی باید هم صدایی ایجاد کنیم که پیام اتحاد ما به دشمنان برسد و بدانند که به اهداف ناخوشایندشان نمی رسند و جرائت نفوذ به اعتقادات و سرزمینمان را نخواهند داشت.

انتهای پیام/ی

دشمن جرائت نفوذ به سرزمین ما را ندارد

برچسب ها: قدس ، نماینگان مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار