حضور مردم فارس در راهپیمایی روز قدس نشانگر فهم عمیق آنان است

امام جمعه شیراز گفت: حضور گسترده مردم فارس و شیراز در راهپیمایی روز قدس نشانه فهم عمیق است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛  آیت الله دژکام امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نمازجمعه افزود: همه جهان باید بدانند قدس از آن ماست و برای آزادی آن تا آخر ایستاده ایم و حضور گسترده مردم فارس و شیراز در راهپیمایی روز قدس نشانگر فهم عمیق آنان بوده و مبانی حرکت ما بر اساس قرآن است.

نماینده، ولی فقیه در فارس با اشاره به تحریم‌های آمریکا تصریح کرد: دشمن احساس می‌کند با فشار و تحریم اقتصادی می‌تواند پیروز شود، اما تا وقتی که قدرت خود را در همه عرصه نشان دهیم دشمن نمی‌تواند با امت رسول الله (ص) مبارزه کند.

وی ادامه داد: با حمایت از کالای ایرانی حتی اگر عیب‌هایی هم داشته باشد و درخواست از تولید کننده داخلی برای ارتقاء کیفیت علاوه بر تامین نیاز داخل می‌توانیم به یکی از صادر کنندگان بزرگ محصولات در دنیا تبدیل شویم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه فرد انقلابی ایمان واقعی دارد، اما انقلابی نما به دنبال تامین منافع خود است، مهمترین ویژگی فرد انقلابی را نداشتن افراطی گری دانست و اضافه کرد: برخی می‌خواهند از رهبری جلو‌تر بزنند که غلط بوده و انقلابی پشت سر رهبری است.

وی با بیان اینکه احتمال دارد جمعه آینده عید سعید فطر باشد، افزود:با هدف پرهیز از دو دستگی برای اقامه نماز عید سعید فطر همه در حرم مطهر و در محضر آیت الله علی اصغر دستغیب خواهیم بود.
انتهای پیام/ت

مبانی حرکت ما در روز قدس بر اساس قرآن کریم است

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار