تجلیل از یک حماسه ملی/سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استمرار حماسه قدس مقدمه پیروزی است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:باید روز قدس را استمرار بخشید چرا که مقدمه پیروزی بیت المقدس است.

استمرار حماسه قدس مقدمه پیروزی استسید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس اظهار کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری باعث شد تا مردم با احساس مسئولیت بیشتری در روز قدس امسال شرکت کنند، از طرفی با توجه به حوادث چند ماه گذشته مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، مسلمانان دریافتند که باید با صلابت‌تر از گذشته مقابل اسرائیل کوک‌کش و آمریکای جنایتکار قد علم کنند.

وی افزود: جنایات اخیر اسرائیل خشم مسلمانان جهان را برانگیخته لذا جهان اسلام و آزادی خواهان سراسر جهان با حضورشان نشان داد که بیش از پیش از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

سجادی تصریح دارد: ضدیتی که رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا با ایران در پیش گرفته انگیزه دو چندانی را برای مردم ایران ایجاد کرد تا وارد صحنه شوند و علیه اسرائیل و آمریکا شعار سر دهند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: همه اقشار جامعه در حماسه روز قدس امسال به مانند سال‌های گذشته حضور پیدا کردند و با آگاهی بصیرت از مردم فلسطین و نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند لذا راهپیمایی قدس امسال حماسه ای تاریخی بود که در ایران و سطح جهان انعکاس یافت.

وی ادامه داد: میلیون‌ها نفر از مسلمانان و دیگر ادیان علی رغم تمهیدات رژیم صهیونیستی و آمریکا در حماسه روز قدس حضور پیدا کردند و علیه استکبار شعار دادند.

سجادی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس خاطر نشان کرد:راه پیمایی‌های اعتراضی مردم در دوران سلطه نظام ستم‌شاهی باعث شد تا انقلاب به پیروزی برسد لذا باید روز قدس را استمرار بخشید چرا که مقدمه پیروزی بیت المقدس است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکیید کرد: گاهی سران امریکا و اسرائیل سعی دارند تا با مخاطب قرار دادن مردم ایران خود را دوست ملت ما نشان دهند، اما مردم با بصیرت و هوشیار ایران بار دیگر با حضور منسجم خود در یوم الله قدس نشان دادند که فریب توطئه های نظام استکبار را نمی‌خورند و این امر مشت محکمی بر دهان آنها خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار