از مشارکت در سرپرستی ایتام تا کمک برای سفره مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به همت مردم نیکوکار استان بیش از دوهزار خیر بومی در طول ماه مبارک رمضان امسال، کفالت دو هزار فرزند یتیم و غیر یتیم تحت پوشش امداد را تاکنون پذیرفته‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد ۳۰ درصدی است.

از مشارکت بیش از دو هزارنفر در سرپرستی ایتام تا کمک ۷۰ میلیارد ریالی برای سفره مددجویانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، احمد لطفی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی قدس در بوشهر در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: روز قدس روز عبادت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از نماد ظلم و شرارت است.

وی افزود: پیام راهپیمائی روز قدس، پیام وحدت و اتحاد بین مسلمین در سراسر جهان و به ویژه ایران اسلامی و مبارزه با رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: لازم می‌دانم از همت و عنایت بلند مردم مومن و ایمانی استان و بلکه سراسر کشور به واسطه مشارکت با شکوه در حوزه کمک‌رسانی به نیازمندان صمیمانه سپاسگذاری نمایم.

لطفی ادامه داد: کلیه کمک‌های خیرین اهم صدقات، زکوات و انفاقات مردم دقیقا بر اساس نظر آن‌ها و در منطقه محل سکونتشان هزینه می‌شود و تحت هیچ شرایطی کمک‌های مردمی از شهرستان دریافت‌کننده کمک، خارج نخواهند شد.

وی بیان کرد: به همت مردم نیکوکار استان بیش از دوهزار خیر بومی در طول ماه مبارک رمضان امسال، کفالت دو هزار فرزند یتیم و غیر یتیم تحت پوشش امداد را تاکنون پذیرفته‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد ۳۰ درصدی است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر با پرداخت ۷۰ میلیارد ریال، زمینه برپایی سفره‌های اطعام و افطاری برای نیازمندان و تامین سبد کالا فراهم کردند که کالا‌ها در اسرع وقت توزیع و در اختیار نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان قرار داده شد.

لطفی ادامه داد: عمل به سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه ابولایتام در سلسه‌های برنامه‌های معنوی و حمایتی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان به خوبی با مشارکت مردم نوع‌دوست استان بوشهر انجام شد.

انتهای پیام/م

مشارکت بیش از دو هزارنفر در سرپرستی ایتام

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.