قابلیت جدید اینستاگرام

امکان بازنشر استوری‌‌هایی که در آن منشن شده‌اید

در قابلیت تازه‌ای که به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده، می توانید تصاویری که در آن ها منشن شده اید را در استوری خود بازنشر دهید.

بازنشر استوری‌ که در آن منشن شده‌اید ممکن شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از روز گذشته قابلیتی به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده که طی آن می توانید تصاویری که در آن ها منشن (تگ) شده اید را در استوری خود بازنشر دهید.

اگر شخصی شما را در تصویری در استوری منشن کند، پیامی در قسمت دایرکت از سمت او برایتان ارسال می شود که می توانید تصویر منشن شده را مشاهده کنید. از روز گذشته زمانی که تصویر منشن شده را مشاهده می کنید، گزینه ای بالای آن اضافه شده که به شما این امکان را می دهد تا آن تصویر را در استوری خود بازنشر دهید.

با لمس این گزینه، تصویر تگ شده همانند یک استیکر در بخش استوری ظاهر می شود که می توانید آن را در جهت و اندازه دلخواه بازنشر دهید. افرادی که استوری شما را مشاهده می کنند، می توانند نام کاربری شخصی که تصویر را از روی آن بازنشر کرده اید، ببینند و وارد صفحه اش شوند. لازم به ذکر است؛ تنها استوری افرادی را می توانید بازنشر کنید که صفحه آن ها در حالت عمومی قرار دارد.

قابلیت مذکور هم اکنون برای کاربران اندروید و آی او اس در نسخه 48 نرم افزار اینستاگرام عرضه شده است.

بازنشر استوری‌ که در آن منشن شده‌اید ممکن شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار