مسابقۀ «بخون، قهرمان‌شو» آغاز به کار کرد

بخش مسابقۀ پویش «بخون، قهرمان‌شو» فعالیت خود را از امروز آغاز کرد و شرکت در این مسابقه تا اوایل مرداد‌ماه سال جاری با محوریت کتاب «جام‌جهانی در جوادیه» ادامه خواهد داشت.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش مسابقۀ پویش «بخون، قهرمان‌شو» از امروز آغاز به کار کرد، علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت این پویش در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند و از 500 جایزه ویژه این مسابقه شامل 25 دوربین عکاسی، 25 دوچرخه، ۲۵ پیراهن تیم‌ملی فوتبال با امضای یکی از ملی‌پوشان، 90 بن خرید کتاب، 250 شارژ 100 هزارتومانی، 100 بسته اینترنت یکساله همراه اول و البته 5 جایزۀ 10 میلیون تومانی یا پنج سفر به لبنان (جوایز پایانی و به انتخاب برندگان) بهره مند شوند.
این مسابقه با محوریت کتاب «جام‌جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان درحال برگزاری است و تا اواسط مرداد‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

این پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و قابل اعتماد بودن نوجوانان با همکاری مرکز اوج کودک و نوجوان، مستند مسابقه فاز، فدراسیون فوتبال، انتشارات قدیانی، شبکه امید، شبکه دو، مسابقه تلویزیونی فرمانده و... ویژه نوجوانان برپا شده که علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به سایت این پویش  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

آغاز به کار مسابقه «بخون،قهرمان شو» از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهاره ماهری
۲۰:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۹۷
من این کتاب رو خریدم و در مسابقه شرکت کردم اما متاسفانه جزو برندگان نبودم با اینکه ۷ امتیاز هم داشتم اما نشد خیلی هم ناراحتم میشه بگید چرا اینجودی شده؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار