شبکه تلویزیونی امید تا پایان سال چه برنامه‌هایی دارد؟

علیرضا کجوری مدیر پخش شبکه امید از جدیدترین برنامه‌های این شبکه خبر داد.

علیرضا کجوری مدیر پخش شبکه امید در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های شبکه امید گفت:کنداکتور شبکه امید متناسب با دوره تحصیلی دانش‌آموزان در نیمه دوم سال از ۶ صبح تا ۲۴ برنامه‌های مختلفی را برای نوجوانان در نظر گرفته است البته ما  از ۲۴ تا ۶ صبح از تصاویر طبیعت با موسیقی آرام بخش استفاده می‌کنیم.

شبکه تلویزیونی امید تا پایان سال چه برنامه‌هایی دارد؟

وی درباره برنامه «اقلیما» توضیح داد: مستند مسابقه‌ «اقلیما» با تهیه کنندگی علی منصوری و کارگردانی محمد روح الامینی ویژه دختران نوجوان ایرانی شنبه‌ها و دوشنبه‌ها از شبکه امید پخش می‌شود. در این مستند مسابقه‌ در هر قسمت ۴ گروه ۵ نفری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

کجوری گفت: این مستند یک کار تیمی و گروهی است که در آن قرار است دختران نوجوان بعد از همفکری، تحقیق و گردآوری اطلاعات درباره سوژه مورد نظر (آشپزی، هنری، ورزشی و...)، در پایان مسابقه یک قصه و داستان مطلوب را به مخاطبان ارائه دهند.

وی افزود: برنامه تولیدی و ترکیبی «شبرنگ» با هدف بالا بردن سطح علمی نوجوانان در مباحث نجوم و ترویج این علم در بین نوجوانان به تهیه کنندگی «مهشید قاسم زاده» هر هفته یکشنبه و سه شنبه ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

«ما اینیم دیگه»؛ برنامه ای درباره دستاورد‌های علمی انقلاب اسلامی از قاب شبکه امید

 مدیر پخش شبکه امید درباره برنامه «سر به سر» بیان کرد: برنامه «سر به سر» به تهیه کنندگی ضحی شهریاری روز‌های شنبه و دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به موضوعات نوجوانان می‌پردازد.این برنامه تولیدی با ساختار نمایشی و در قالب طنز است که مسائل و مشکلات نوجوانان را در سه بسته کلان به صورت فردی، در ارتباط با خانواده و در ارتباط با جامعه به تصویر می‌کشد.

کجوری درباره برنامه‌های «جهان ورزش» و «خروسخون» گفت: برنامه «جهان ورزش» شنبه و سه‌شنبه در دو بخش به ورزش داخل و خارج از کشور می‌پردازد و بیشتر درباره ورزش نوجوانان است. ما در برنامه «جهان ورزش» به دستاوردها، اتفاقات و تحلیل رویداد‌های ورزش نوجوان می‌پردازیم؛ با سرمربی، مسئولان و قهرمانان مصاحبه می‌کنیم و همچنین مستند خارجی و تصاویر جذاب در برنامه پخش می‌شود.

«ما اینیم دیگه»؛ برنامه ای درباره دستاورد‌های علمی انقلاب اسلامی از قاب شبکه امید

وی افزود: برنامه صبحگاهی و ترکیبی تولیدی «خروسخون» با هدف فراهم کردن اوقات شاد و مفرح و انتقال انرژی به نوجوانان تولید می‌شود و با آیتم‌های مختلف مانند دعوت ازکارشناسان پژوهشی تربیتی و تغذیه ای آموزش و پرورش، استندآپ کمدی، کلیپ و مصاحبه با نوجوانان و گزارش و .. در ابتدای صبح و قبل از رفتن دانش آموزان به مدرسه با تهیه کنندگی و کارگردانی میروهاب الدین عالمی ساعت ۶ تا ۷ صبح پخش می‌شود.

کجوری گفت: «صبح کوک» برنامه ای ۳ ساعته است که بخش‌های مختلف از کارتون‌های قدیمی فیلم های سینمایی بخش کودک، پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه امید می‌رود.

مدیر پخش شبکه امید درباره دیگر برنامه‌ها توضیح داد: پخش زنده مسابقات فوتبال پایه کشور در برنامه فوتبالیست‌ها را پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۱۴ داریم. همچنین ویژه برنامه فوق العاده با اجرای رامتین چیت سازان و آلا خامه یار در مناسبت‌های مهم به تهیه کنندگی هومن ستوده پخش می‌شود.

«ما اینیم دیگه»؛ برنامه ای درباره دستاورد‌های علمی انقلاب اسلامی از قاب شبکه امید

کجوری گفت: «بازی خور» در فصل جدید با عنوان «در شهر من»، «تک زنگ» گفتگو صمیمانه با نوجوانان در رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری و ادبی، «ما اینیم دیگه» درباره دستاورد‌های علمی انقلاب اسلامی , «ماجراجو» مسابقه نوجوانان با حضور خانواده هایشان با محوریت گردشگری و رانندگی، مسابقه تلفنی زنده «راز جزیره»، «بازی ویزیون» درباره آموزش بازی سازی و با رویکرد ترویج بازی‌های ایرانی، «کاربرانه» با حضور نوجوانان، سوالاتی در خصوص سواد رسانه‌ای خصوصا نسبت به فضای مجازی، «رسانش» نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی در حوزه نوجوان، بخشی دیگر از برنامه‌های شبکه امید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.