برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اردبیل برگزار می‌شود.

علی لطفی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار کرد:  چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر پاییز امسال در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: عکس، موشنگرافی، خبر، گزارش و کاریکاتور از جمله بخش‌هایی بوده که در دستورالعمل ابلاغی سازمان بسیج رسانه کشور برای این جشنواره تعیین شده است و علاوه بر آن تلاش می کنیم تا در برخی بخش های دیگر نیز شاهد برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: دو جلسه تصمیم‌گیری برای جشنواره توسط شورای اندیشه‌ورزی و ستاد اجرایی جشنواره برگزار شده و بخش‌هایی چون گزارش در دو بخش تلویزیونی و مطبوعاتی و خبری، کانال‌های پیام‌رسان‌های داخلی و بهترین تیتر و فعال‌ترین رسانه در جشنواره نیز در نظر گرفته شده است.

لطفی یادداشت را از دیگر بخش‌های این جشنواره برشمرد و گفت: بهترین آثار در این حوزه‌ها در موضوعات مقاومت و دفاع مقدس، خبرنگاری، رسالت اجتماعی و دغدغه‌های صنفی، آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی و شهر سالم، شهروند سالم انتخاب شده و از آنها تجلیل می‌شود.

وی از مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، ورزش و جوانان، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، دانشگاه آزاد اردبیل و صداوسیمای مرکز استان از جمله نهادهایی هستند که هماهنگی لازم برای همکاری این دستگاه‌ها در برگزاری جشنواره ابوذر انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل آخرین مهلت برای ارسال آثار را پایان آبان‌ماه امسال دانست و اظهار کرد: از فعالان رسانه‌ای در سطح استان دعوت می‌شود که همچون دوره‌های پیشین حضوری گسترده و پررنگ در این جشنواره داشته باشند.

انتهای پیام/ع

چهارمین جشنواره ابوذر

 

برچسب ها: جشنواره ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار